2009年3月13日星期五

東京, 我們來了!!!

今日返工忙到嘔, 打衝鋒完成了手頭的工作,
不過仲有醫生未覆我 call , 攪到仲有D 嘢未做得完晒添.....
都唔理得咁多, 返嚟再攪~

7點收工, 嘩, 一出醫院咁鬼史凍嘅.....

返到元朗食飯, 波比先生好擔心我哋聽日上唔到機....
因為佢公司同國泰傾唔掂數, 以後一年冇平機票,
我哋手上的機票好彩拎得早, 但就擔心聽日去到機場, 會俾D 空姐留難,
所以聽日我哋要 'formal dressing' 咁上機囉, 唔係就俾D 空姐有位入話唔俾我哋上機!

天氣勁潮濕, 我哋發現睡房嘅牆竟然開始發霉了!!!
好彩發現得早, 希望今晚開一開抽濕機會好 D 啦!
否則好似上次去東京咁 , 返到嚟成間房D 牆發晒霉都唔知點算咯~

沒有留言:

發佈留言