2009年3月8日星期日

又要返學呀

星期六日去上堂, 是一個用「電療」去醫治吞嚥困難的 course,
自己俾錢上, 都貴貴地, 醫院又冇 subsidy, 所以其他較新嘅同事都唔肯上.....
但係我覺得如果我識嘅, 可能可以幫到多D 人, 所以貴就貴啦唉~

講真, patient 嚟睇我哋, 係政府價錢,
唔會因為我識多D 唔同 Treatment technique 而收佢貴 D,
而我識多 D 更加唔會影響我有得升同加多D人工,
所以有D 人嘅角度就係冇咩需要上咁多 course, 尤其是要自己俾錢嗰 D!
甚至或者有人覺得, 識多 D 就要做多 D, 呢個社會就係咁嘛~
不過個人覺得, 睇吓你想唔想 provide quality service 啦~

冇熟人陪, 不過好好彩, 去到見到一個 Rosa 的同事, 同佢都好好傾!
呢個 course 都算上得唔辛苦喇, 因為經過咗 1月的 DPNS 的鞭策,
Anatomy & physiology 都仲熟, 聽起上嚟就覺得容易好多!

最感動係佢有 Interactive 3D 嘅 anatomy illustration 囉!
嘩, 個 software 真係超勁呀~~
書本內仲要有彩色嘅圖片, 嘩, 幾不可思異呀! (平時上開嘅 course 都永遠係D 黑白圖)

今日就係做實習了, 仲要考試, 勁難的 MC, 不過都順利過關~
咁啱我星期二就會見一個 patient, 應該都會同佢做呢個 Treatment 了,
希望真係有用啦!

呢兩日又係去九展上堂, 都係去咗 "Menu" 度食 buffet lunch 呀!!!
嘩, 真係好開心, 三文魚, 蝦,全咖喱宴, 格仔餅, pancake, 蛋糕, 雪糕, 生果......
一邊食, 一邊同 D 唔同醫院工作嘅同事傾吓偈,
好難得有咁嘅機會 share 吓大家工作事, 無聊事, 攪笑事, 真係好開心o架~
呢個 course 總算冇上錯啦~

沒有留言:

發佈留言