2009年3月10日星期二

不再姐姐

今日睇 am730, 讀到一篇可愛的文章

「中女」是一個頗新的形容詞, 有一個大學同學仔常講笑自嘲自己已達「中女」階段,
但好同意筆者所說, 所謂的中女, 其實魅力比少女有過之而無不及,
眼見身邊各位同學仔的變化, 個個都愈來愈靚、有品味、懂得打扮, 真係一個字「型」!

眼見行內的師姐們, 真係保養得十分好!
有D 將近 40 的, 看來還似 30 出頭, 明艷照人, 勁~

似乎只係得我懶懶閒, casual 服裝唔洗化妝返工,
後果就係上星期見新 case, 有個小一的小朋友叫我:「姨姨, 可唔可以俾我玩呢個玩具呀?」
聽了, 即刻唔識反應......你嗌我呀?
尋日去街市買餸, 個賣菜阿姐竟然叫我「靚姑, 五蚊吖」
吓?! 我尋日著 T-shirt 牛仔褲, 邊忽似阿姑呀? 你話我聽吖?
你咁樣亂講嘢我好難以後再幫襯你喎! 我會幫襯返隔離叫我「阿妹」嗰檔囉!

還有些時間先到 30 先到真正中女的階段,
雖然我唔會再要求小朋友叫我做姐姐, 但叫我姨姨之前最好都係俾D 心理準備我,
否則我真係會唔知你嗌緊我, 唔識應你!

今晚去咗板前食飯, 正啊!!


今日係 Eva 生日啊! 祝妳生日快樂, 好事滾滾來呀!

沒有留言:

發佈留言