2009年3月23日星期一

八天不見的香港

回來後, 忙著見見雙方家人派手信,
忙著 call call 朋友相約派手信

終於試了杜如風介紹的蛋糕

日本嘢, 包得靚到吖....


OH, 白雪雪, 睇見都想食

切開了, 蛋糕不是主角, 面頭的奶油香香的, 仲有脆脆的糖霜碎,
加起來吃一口 = 幸福的感覺
男孩子送一個俾女朋友, 必得女朋友歡心 :P

八天不見, 忽然覺得好多嘢都唔同咗,
麥當當的食物唔同咗, 巴士的電子顯示唔同咗

一出門口潮濕的空氣, 與東京乾燥的天氣太大對比,
陰陰天, 又和東京的藍天白雲太大對比,
We miss Tokyo Tokyo Tokyo Tokyo Tokyo Tokyo Tokyo

不過好彩我哋選擇了星期六走, 如果尋日先走就大鑊了!
成田機場一片混亂, 我哋嘅公司機票真係唔洗旨意上到機咯!

星期三就要返工了, 其實喺日本尾兩日已經開始成日發夢見到老細.... *o*!
今個星期的時間表真係 tight 到嚇死人, 一諗到就唔想返工.....

呀, 我下星期一係咪放假o架? 我自己都真係唔記得......

快快整好 D 相同 Video, 要收拾心情返工了~ 現實是現實, 我仲未中六合彩!
想睇相的, 我的 facebook 同我的 online album 都有啊~

沒有留言:

發佈留言