2009年1月9日星期五

In progress

近來好忙好忙, 有好多件事 in progress 中, 日子過得很充實! 亦都好感恩~

Master course o個度催我快 d send 晒 d supporting document 俾佢,
因為佢話 23/1/09 會有第一階段的遴選,
o下..... 明明話 28/2 之前 send 晒o野去就得, 30/4 先 close application o架喎!
點解忽然早o左咁多?
因為今年收 40 人咋, 可能都已經好多人 apply~ 收夠佢就開始揀人喇~
究竟我有冇書讀呢?
哈哈, 如果冇書讀, 我就打算去讀電腦/攝影 course o架~

好多謝何姑娘幫我寫第二封的 Recommendation Letter 啊~

尋晚我讀的 short course 做o左 presentation 喇!!!
去到先發現我o地同另一組講埋同一個 Tx Approach, 睇埋同一份 article!
人o地仲做到勁認真, 勁詳細, 勁多教材, 仲搵仔錄埋音,
真係嘆為觀止!

初時有 d 擔心我o地會同佢好 overlap, 不過 present 落又 ok 喎, 大家都有唔同o既 style~
好欣賞 Cora 睇o左咁多 reference, 同阿靜有咁好o既文采寫o左咁好o既 story~
不過真係 overrun 添! 不過又因為我o地係最後一組, Dr. Wong 又勁好人唔想大家遲走,
竟然主動 stop o左我o地o既 Q&A session, 實在太 happy 喇~~
完了 present, 呢個 course 總算完了, 太開心喇, 輕鬆晒!

今日開始上一連三日的 DPNS course,
真係好希望學完之後, 用到呢個 therapy technique 去幫到 d 食唔到o野o既病人~
第一日過得好充實, 個 speaker 講得好好呀! 不過不停問書, 真係唔可以恰眼瞓!

Lunch 竟然係去酒樓食o左餐好似擺酒o既餸菜, 大家都啞了....

遇見了我將會調去工作那間醫院的師姐, 佢係一個好好, 好有心幫人的治療師,
哈, 相信我去到佢o個度會做得好開心的~

今日 4pm 就放學, 嘩, 好耐未試過閒日可以天光住咁返屋企,
見時間早, 出o左旺角買o野,
多謝阿靜幫我申請o左張教協家屬證, 又可以去教協買o野喇!
點解 5pm 已經迫滿晒人o既? d 人唔洗返工o架? 平時呢個時候我都未有耐放得工呀....

買定 d 賀年糖果, 仲有八折的旅遊書, 好滿足!


1 則留言: