2009年1月19日星期一

我的Honeymoon

今日收到HR 的信, 提醒我喺 4 月尾 contract 完之前, 我仲有18日大假要放
左砌右砌, 真係好難放得晒18 日, 因為太多out-patient booking 了~

除返開, 二三四月每個月我都係返十四五日工咋, 哈哈, 好 Happy~
攪到忽然間好 Holiday mood 添!

波比先生今日收到了經公司訂的機票了, 諗吓諗吓, 又想玩多一日添~

相約大學同學仔拜年 + 春銘, 估唔到今次反應咁好啊!!
共有12 個人會出席, 足足一圍枱了, 哈哈, 一定會好開心啫!
好耐都冇試過咁多人的 Gathering 了!!

拍緊拖的各位同學, 係時候好結婚喇喎, 要我同青青派咁多利是好傷o架!

沒有留言:

發佈留言