2009年1月1日星期四

新一年了!

咁快就 09 年了!
回顧 08年, 最大的衝擊算是轉o左一份我到今時今日都唔知適唔適合自己o既工,
雖然人人問我仲會唔會轉工, 我都答唔會,
但只係 by exclusion 後, 變質了的 NGO, special school, private 都唔係我想做的 setting,
於是就留低了, 但又完全說不上係太愛呢份工作,
沒有了以前好愛我的小朋友, 好想返工見o下佢o地o既感覺~

可能因為醫院工作實在太大壓力, 人事關係又非常複雜,
如果有一日我要離開, 相信就係到我太討厭呢度o既人和事, 非走不可的地步~

又或者, 09年開始我轉做好多 child cases, 感覺會好一點吧.... 唔知呢?

1月1日, 為慶祝新一年的來臨, 豬氏家庭又 plan 下一次的旅行了!
我o地打算 3 月尾去一次日本, 為的是慶祝我o地結婚 2 週年紀念!
睇返 Honeymoon 的相片, 好掛住日本的風景、食物同埋好乾淨所有o野都好靚o既感覺!

而家盤算緊去東京? 大阪? 定東京 + 大阪?

今次係想攞波比公司的 CX 機票去, $1000 張來回日本機票實在太吸引!
但係要去到機場等位, 有吉位先可以上到機o個 d~

去東京就好多機, 應該冇問題, 但東京最重點的旅遊區都去過了,
去大阪就得 3-4 班機, 搭唔到早機的話, 就完全冇o左一日的時間了.....
所以都未諗得通點算好~
仲有 d yen 又貴, d 酒店房租又相對好貴, 點攪....

我見萬福的印度航空去大阪機票做特價, $1470 咋!!
各位有興趣的朋友有買趁手了!

沒有留言:

發佈留言