2009年1月3日星期六

開年飯

今晚又上攝影班, 阿 Sir.... 真係好唔掂....
完全唔跟 syllable 教, 鍾意講咩就講咩,
明明今堂話教鏡頭, 點知又冇o左件事, 無啦啦講黑房沖曬,
大佬, 呢個年代, 我諗除o左 LOMO 之外都冇咩人會用菲林影相,
而且我知 d 黑房原理o黎做咩..... 我唔會自己整間黑房o黎曬相喎....

成堂佢就係 demo o左點樣左加右加 d 藥水去沖菲林, sigh.....
超 hea 超 dum 波鐘 feel...

我下兩星期 weekend 都要去上 course, 我諗我唔會再去上呢個攝影班了,
勁廢....

上完堂, 去食我o地 Promoter 朋友的開年飯, 難得 jimmy 咁遠入o黎元朗 join 我o地!

吹水吹o左兩個鐘, 好開心~
Jimmy 為我o地帶來了唔少歡樂~
希望佢下次唔好再搭錯車!

收到 Ernie 送的生日禮物, 係會郁o既豬豬電話座, 好可愛!




沒有留言:

發佈留言