2009年1月31日星期六

Enjoy my holiday

新年忙忙忙去拜年, 其實真係好攰, 今日終於可以抖吓!

今日係謙謙嚟我家拜年的日子, 冇見一輪, 我同波比先生都覺得佢大個咗好多,
個身形終於都唔似幼稚園學生!

多謝佢同媽媽整的木糠布甸, 好 creamy~
上面的士多啤梨仲係佢尋日同媽咪去士多啤梨園摘的, 好香好香!


玩完一輪 Wii 又睇相, 臨走嘅時候帶佢去我哋屋企 basement 的停車場睇車,
好多靚車, 開心史佢呀!


還有喺屋企大門口影的相, 想影呢個景好耐了!



之後我同波比先生去了屯門市中心的Riso Cafe


脆脆的麵包, 酸酸辣辣的雞翼好惹味啊!


到青衣晚飯之前, 到了葵芳行行,
新都會廣場已經換上情人節佈置了~


回家睇 蘇 far so good, 見到阿蘇介紹的生煎包我哋上年去台北都有食過,
勁多人排隊, 真係好好味架 (不過了口的波比先生當然話喺上海食嗰 D 好食 D)

仲有佢介紹的「豬肉紙」, 就係我哋喺清境山上買到嘅手信,
真係超超超好食架, 有機會去的朋友一定要買~

睇到阿蘇喺十分放天燈, 好似好正喎!
可惜我哋上次因為路途太遠, 改咗去烏來~
將來再有機會的話, 一定要去吓呀!

沒有留言:

發佈留言