2009年1月3日星期六

台中最終回

好o野, upload 晒台中 d 相去 facebook 同 online album 喇!

Day 4 有呢幾張特別鍾意:

呢張有 d 似日本?

好鍾意呢條歐陸小街



我們到了美術館



麥嘜都話台中係好地方!

2 則留言:

  1. sorry個testing係我打的,因為我都改用呢度的blog "i am E"係我個新BLOG. 我都想問你... 點解我整唔到你個版面咁靚? 但HEADING又偏了左邊. 激心呀!

    回覆刪除
  2. e, 我個 heading 又未試過偏左喎, 佢自己會 set 正中~
    不過我係 set 淨相片, 冇描述o既 heading, 妳係唔係?

    回覆刪除