2009年1月16日星期五

又上堂

今日波比先生朋友結婚, 佢學人做兄弟,
點知呢個論盡仔唔記得帶嘢, 返屋企又搵唔到, 約咗人7:30 o係旺角,
佢 7:10 仲喺屋企, 最後竟然要搭的士去.....
如果我哋結婚嗰日佢係咁, 一定俾我鬧死!

今日返半日工, 下午加埋星期六日都要上 TRAINING,
Speaker 就係上星期 DPNS 的 Karlene

不過今次講 Dementia,
4.5hr 就係講o個十數種 Dementia 的 etiologies 呀, Dx 呀, Features 呀,
好眼瞓呀....(上次 DPNS 我全程冇釣過魚, 今次第一日就唔掂喇)

聽 Karlene 講美國的 Residential service 真係好好,
醫療的資源亦充足好多 (不過佢哋以私營醫療為主),
每一個長者的 Quality of life 似乎比香港的好千百倍

今次上 course 有 Rosa 陪我,
每一次上堂都有好朋友相伴, 我覺得自己真是幸運兒~

放學後, 去了教協再辦年貨,

沒有留言:

發佈留言