2008年12月27日星期六

Happy Wedding

今日係中學好友小 V 的大日子, 亦是我第一次做姊妹!
多謝妳讓我一整日去分享妳的喜悅~

全日用o左 4 舊電, 拍了千二多張相片,
原來 d 人郁o黎郁去係好難影, 最好用係相機的閃光燈連拍 mode~
我會盡快整理好相片, 希望可以快 d 俾返隻 Photo CD 妳啦~














不忘再講多次恭喜恭喜, 見到妳結婚真係好開心~
所有兄弟姊妹都好叻好幫得手!
第一次做姊妹, 先發覺幫人攪一次婚禮好唔容易,
好想對我結婚時的兄弟姊妹再講多聲:「多謝你o地」

見到個 MUA 有部 D90, 影o左 d 相出o黎好正喎!
好吸引..... 嘻嘻....

2 則留言:

  1. 我反而想買部 LX-3 ~ 好唔好呢﹖﹗

    回覆刪除
  2. 好呀, 超好用呀, 雖然我 d 相通常都有執過, 但用o左 LX3 之後, 通常只係教o下光暗就見得人, 唔洗大執, very good!

    回覆刪除