2008年12月23日星期二

麥兜聖誕

多謝波比先生的聖誕禮物, 好鍾意好鍾意啊!
如果下年冬天去旅行, 一定要帶呢隻去呀!!!

終於都有機會經過新元中, 見到傳說中的麥兜裝飾, 好可愛啊~~~

今日勁清閒, 特登唔 book out-patient 的日子,
醫院忽然冷清, 好少 in-patient referral 啊~

今日老細公佈了 finalized 的調職安排, 真係吹到啤一聲.....
明明請個人o黎清 pedi case, 點知o個個人又做唔到 pedi case,
之後主力由我去做晒成個區o既 pedi case, 十個啞.....


2 則留言:

  1. 我想問你哋有無時間去ALAN的相展, 我怕係我唔記得通知你哋

    回覆刪除
  2. 我o地記得呀, 本來上星期日去開香港島想去埋, 但係佢星期日又唔開喎.....
    所以o黎緊幾日會去呀~ :D

    回覆刪除