2008年12月30日星期二

團聚

今日返工, 冇生意!!! 清閒得啞o左.....
年尾俾返 d 好日子我過嘛?

今晚去o左 Laura 的婚宴, 世界就係咁奇妙~
Laura 係我中學的師妹兼 Red Cross 團友, 早已移居美國,
但透過 facebok, Blog, 我們就聯繫上了

今日我見返好多團友仔, 實在太難得有機會咁樣聚一聚了~
對好多學弟學妹, 我的印象仍是停留於初中那個好 cutie 的學生仔 look,
一轉眼, 個個都大學畢業, 個個都大個晒成熟晒,
好似變戲法一樣..... 我們也不得不承認我們老了.....

新娘了都係啦, 冇見十幾年了,
如今已經婷婷玉立, 仲做埋人老婆, 真係好鄧妳開心!

多謝 Laura 給我們一個相聚的機會, 成晚傾o下偈, 影o下相, 真係好開心啊!
多謝妳的豬豬小禮物, o岩晒我呢個豬豬迷啊!

沒有留言:

發佈留言