2008年12月6日星期六

迫唔入之電腦節

今日行程豐富, 先去同奶奶飲茶, 本來我話今個 weekend 好多o野做唔返去食飯
點知佢係都話要見個面, 因為我生日要封返封利是俾我呢,
老人家好重視呢 d o野o架~

下午返 HKU 借書準備做 presentation,
之後想去電腦節啦, 我o地年年都有去睇o下o野,
點知搭 970 搭o左成個鐘, 過o左太子就係咁塞,
到深水埗落車喇, 嘩~ 實在太恐怖喇, 多人都黐線, 好似維園年宵咁呀! 又要封埋路!
好難想像點迫到入去......
最後我o地行o左一陣鴨寮街就走咯

想搭巴士返元朗, 但條隊有幾十人好誇張,
於是都係改搭西鐵返o黎穩陣 d!
返到o黎上攝影班, 我的同學仔 Willis 就係o係旺角返o黎, 等車都等o左半個鐘,
仲要去到深水埗塞到佢寧願落車,
最後得返我一個人上堂

今堂講外置閃光燈的應用, 開個閃光燈o者都要計晒數咁.... 唔係嘛....
愈上愈覺得 DSLR 太複雜了, 諗完一大輪 setting, 要影o既o野分分鐘都錯過晒~
更加覺得我呢 d 傻瓜 DC 仔最o岩我~

今堂阿 Sir 借我部機出閃光燈, 佢手上面o個兩個閃光燈感應到光就會自動閃,
又幾過癮!

晚餐於舊 B 仔後面的大排檔, 嘩, 成條街擺滿晒枱好壯觀!
枱枱都係打邊爐、豬骨煲、煲仔飯, 吹住西北風食先有風味

我o地叫o左....




仲有一個窩蛋牛飯, 好好味啊!!

見到隔離枱的豬骨煲好想食, 但係兩個人一定食唔到,
下次邊位好友入開o黎元朗, 可以搵埋我o地一齊去食啊!!!

返到屋企打開信箱, 收到一份好好的禮物,
就係舊公司寄o黎o既 cheque, 係政府加人工後, 至到我離職前的 backpay,
連換錢的年假都有得計數, 有成千幾蚊, 好開心, 因為從來都冇諗過佢會俾返 d 錢我o架~
12月係要洗好多錢的一個月, 幫補o下都好呀!

沒有留言:

發佈留言