2008年12月20日星期六

為將來作打算

今日好忙碌, 花o左兩個鐘終於決定o係恆生買多份保險,
雖然供o既錢都唔少, 仲揀o左年供都幾肉痛,
不過好想為自己同家人買多個保障, 因為而家做醫院見盡生老病死,
萬一患癌萬一中風萬一個腦生個瘤, 咁就一世了.....
多一份保險, 起碼自己有事, 身邊的人都唔會冇o左依靠,
幸運地冇大件事, 就當儲錢, d 錢擺到 65 歲做退休金都唔錯o丫~

睇o左匯豐同恆生, 恆生貴成 double, 點解仲揀恆生?
因為佢 d 保障範圍好 d,
雖然恆生的 Financial Advisor 都好 young, 但感覺 professional, 唔會俾我o地問到口啞啞,
相反 HSBC 搵個阿太o黎 serve 我o地, 問佢深少少o既問題佢乜都答唔到,
又要問呢個, 又要問o個個, 真係啞晒.....

屋苑今日有個聖誕活動, 好多小朋友, 好熱鬧!
原來, 我有成年冇入過會所了.......
想同未買樓o既朋友講, 即使個屋苑有會所, 但係妳住o左幾個月之後, 係唔會再去湊熱鬧的!




今晚又上攝影班, 上o左幾堂, 講真覺得個阿 Sir 唔多掂, 教唔到實質o野,
好多理論o野又講 d 唔講 d, 佢o既表達能力都幾有問題,
又唔係從初學者角度去教, 總之 d 內容唔太有用...
佢係咁叫我o地報中班, 我諗我唔會報了
呢 d 就係幾百蚊同幾千蚊o既 course o既分別嗎? 抑或第二個阿 Sir 會好 d?

算啦, 我都係用我o既傻瓜機繼續冇技巧地去影啦!

課後, Willis + Ernie + 我 + 波比先生去打邊爐呀, 超開心!!!
咁大個什錦鍋都係 $178, 抵到爛!



仲有唔錯的煲仔飯呀!


食完飯, 聽著 Ernie 老師講佢 d 學生, 又講到大家讀書時代點偷懶點玩o野,
真係笑死!

沒有留言:

發佈留言