2008年12月16日星期二

食滯了...

尋晚放工後撲o左返 HKU 借書 (無計, hold o左o既書一定要呢兩日 pick up),
今日放工又要去飲, 真係好攰....

今晚又係同波比 Family 去飲, 上星期的婚宴好多年青才俊 OL 儷人,
今晚的婚宴就係好多一家大細, 年長一輩

新娘家係粉麵界人士, 竟然有稻香、太興燒味同加州紅的大人物o黎飲?!
最攪笑係一份我諗冇人送過的回禮小禮物!


係心形o既全蛋麵!!!

新娘一番說話令人好感動, 我奶奶都忍唔住喊,
如果呢番說話係波比妹妹結婚時講, 我諗佢o地兩老一定感動得更緊要!

不過閒日擺酒的人, 可唔可以唔好九點幾先開席呢......
成 11點都未散席, 我o地仲要搭個幾鐘頭車先返到屋企, 聽日仲要返工, 真係好辛苦o架....
十點幾o既時候, 我又胃痛, 又頭痛, 頂唔順又 call 的士返元朗了!

去完台灣, 我好似食滯o左, 個胃係咁痛, 一食o野就痛....

沒有留言:

發佈留言