2008年12月7日星期日

Go Go Go!

今日巧忙啊, 同 Daddy 食飯, 去添置 d 禦寒衣物, 買o左衫買o左對 boot,
仲有返屋企執屋 (奶奶在我o地外遊期間隨時到訪), 同埋 finalize 我o地o既行程

全彩色印刷 11 頁紙的「豬生豬太台中親親大自然」旅行詳情出籠了!

愈來愈發現, 3 個 full day 真係唔夠玩.... 好想 stay 耐 d 呀~~

經過上次去北海道買桃食冇刀批皮事件後, 今次我連刀叉羹都帶埋去呀!

唉.... 夜媽媽收到老細電話, 聽日失驚無神又要去做替工....
成日走o左去, 咁我 d case 算點呀?

3 則留言:

  1. wa... you even make a travel book tim!
    very fancy !

    a-shu-lee

    回覆刪除
  2. hehe, 次次去旅行我o地都有一本行程o架~ :P

    回覆刪除
  3. wow...果然係做足準備!!^^
    enjoy your trip~~

    回覆刪除