2008年10月9日星期四

豬太上學去

今晚豬太返學了~
不過醫院太多太多的 in-patient, 個個同事都唔得閒o既情況之下,
d case 都清唔晒我就要走, 真係唔好意思....


約埋阿靜同 Cora 去上堂地點, 嘩, 成班得 17 個人咁少o既....
可能因為上一期的 comment 太差啦?


第一堂有 Dr. A. Wong 講 EBP, 其實我覺得 EBP 的概念真係幾好o架,
我上一個工作地方開始攪, 但有 d 虎頭蛇尾...
醫院內就好 buy EBP, 所有 Tx approach 都有人 review 過晒 level of evidence~
最重要的, 係佢o既概念要大家反省自己用的治療方法係咪恰當,
係咪適合你o既 client


另外有人講 admin o野, 講完俾人 challenge o左好耐,
攪到成 10 點先放學, 食埋飯 11 點先走,
嘩, 返到屋企 12 點..... 呢 d 就係讀書生活嗎?
一個星期讀幾晚的話, 我相信我會史.....
聽日仲要返工, 一定好眼瞓...

沒有留言:

發佈留言