2008年10月26日星期日

生唔生? 搬唔搬?

今日兩公婆討論著搬屋的問題, 如果趁樓市跌換樓, 其實係為咩呢?
因為好抵唔買就笨?
因為近 d 返工, 唔洗我來回搭 3 個鐘o既車?
換大 d 嘛? 而家六百幾呎又好夠住喎!
因為第時小朋友, 想佢有好 d o既校網? 我諗呢個係主要原因


再講到小朋友, 我話第時要請工人, 唔係邊個湊呀?!
點知波比先生話點都唔會請工人, 因為佢唔鍾意同陌生人一齊住,
你估我鍾意咩? 不過如果要生就一定要請o架喎,
再唔係就好似朋友的朋友一樣, 擺個女o係托兒所啦


波比先生話搵阿姨姨長幫手湊,
我話咁你為o左個校網你一定會搬出九龍,
你搬o左出去又點可以叫住屯門的阿姨幫手?
再者, 我覺得小朋友係自己要生的, 邊有可能生o左叫阿姨幫我湊?
所以我都係覺得自己俾錢請工人最 reasonable!
而且真係邊好意思咁麻煩人o架?!
阿姨而家不知幾 happy 成日周圍去玩, 咁辛苦先養大兩個表妹就o黎出晒身,
叫人幫你湊 B 攪到人o地想去玩都唔得, 我就冇咁厚面皮喇!


如果決定點都唔請工人, 真係要住近阿姨姨長, 咁即係繼續留o係元朗,
唔洗搬啦?


哈, 以上一切我一向心中有數, 不過原來波比先生一 d concept 都冇,
成日淨係諗住搬就搬, 唔知連帶有好多問題


講講o下, 生o左o既教同養都係好大o既問題,
最後的 conclusion, 傾傾o下都係唔生嘛?
哈, 似乎呢個問題係一個 loop, 好難搵到個 perfect 的方案
是否應該繼續二人世界?
安於現狀, 沒有沉重的供樓壓力, 鍾意幾時飛就幾時飛, 鍾意去玩就去玩



星期日想o係元朗搵個有靚咖啡的地方,
諗o左好耐.... 原來係冇.....
最後去了 McCafe, 竟然換到小丸子公仔, 好得意


沒有留言:

發佈留言