2008年10月11日星期六

到此一遊之 JCCAC

日節目豐富, 先去了交收, 竟然賣得出我的 LX2, 為 LX3 幫補一下

之後相約青青食 lunch, 多謝青青送俾那 Burns Unit 小妹妹的玩具,
仲有馬氏伉儷請客的一餐, 你o地入o黎元朗的話, 一定要我請返呀!!

再去行黃金, 波比先生成日話想買部新電腦俾我, 仲話買 Mac,
但萬一如果我執相剪片整網頁的 (舊) software 唔 support Mac OS,
我想我會殺人的!
而且而家呢部都未壞, 唔好o徙錢了唔該~

之後我們整個 late afternoon, 就係花o係呢個地方


估唔估到o係邊呢?

賽馬會創意藝術中心由樓高九層的石硤尾工廠大廈翻新改建而成,可租用面積約110,000平方呎,
為藝術及設計工作者提供創作空間,冀成為社區內匯聚本地藝術及文化的中心。

 中心除設有供藝術工作者及藝術團體租用的單位外,也設有實驗劇場、藝廊、公共藝坊及工作室,供駐中心的藝術工作者及公眾人士租用。


入到去見到好多影友, 7 成都係手持 DSLR 的,
目的都在拍一下呢個咁有文化藝術氣息的地方

Let's get started!

入面每一個單位都有自己的主題,
畫畫的, 雕塑的, 攝影的, 造玻璃的, 造陶瓷的, 什麼都有


波比先生問我呢度攪咩,
我話:「藝術呢 d o野, 我o地呢 d 咁膚淺o既人係唔多明白o架喇, 哈哈」




白色中的一點綠色, 予人好舒服o既感覺



呢種樓層的數字, 好多好多年冇見過了!
穿過一層層的樓梯, 想起以前住公屋常常衝樓梯趕搭下面早 d 到的雙數電梯


腳踏衣車 + 電腦 = cool~


呢個單位好可愛


我都有枱上其中一本書


真係沖出來的相片



這是自製的針孔相機, 雖然我不明白它的製作理論,
但似乎好好玩! 而且牆上就係掛滿用佢拍攝的照片, interesting!




沒有留言:

發佈留言