2008年10月3日星期五

幾乖!

今日捧著我的海膽飯盒, 去o左搵阿華食飯,
同佢的同事 T 先生講開我就o黎都要去另一間醫院做 relief,
都真係驚驚地.... o個度o既 referral 多得實在太恐怖,
以我一日睇 15 個 case o既速度, 恐怕仍會睇唔晒 d case, 都唔知點算?!

而且仲要一個人 in-charge 成間醫院,
呀... 真係有 d 擔心...

又踏入新的一個月, 雖然我仍經常發(惡)夢見到老細 (=.=)
但仍好多謝佢對我的信任, 教o左我好多o野,
同埋俾o左好多機會我去見好多唔同o既 case~
我會繼續努力呀! 因為我愛而家o既工作呢~


星期五, 通常係我o地點都要出街食飯, 好好獎勵自己辛勞了一週o既日子,
不過, 豬太今日仍堅持要煮飯,
哈哈, 因為我知道, 星期六日那波比先生一定扭計要出街食~

沒有留言:

發佈留言