2015年3月17日星期二

我們的八週年 x 第一次整燒賣 x Dinner @ Carolyn Robb The Royal Touch Cafe

又來到3月17日,是我們結婚八週年紀念了!
這天放大假,先是在家清潔,因為即使有開抽濕機,家中不同的角落又發霉了。。。。
每年春天亦都如是,或者過幾年真我應該全屋油過油。。。。

中午約了大學我好姊妹,上佢屋企探望小朋友,順便聚一聚,
今日我同姐姐一齊整燒賣,原來一啲都唔難!
買了廿蚊蝦膠廿蚊免治豬肉,加少少調味攪勻佢,
皮就其實是用雲吞皮,再級個圓形,
包入餡料,上面再放少少紅蘿蔔就完成了~
然後蒸八分鐘就食得, 好好味, 味道同街賣的一樣, 又沒有味精~ 下次做派對小食也不錯!

02

多謝好朋友為我準備的健康餐, 好啱孕婦食啊!
看著朋友的兩個小朋友長大, 好羨慕啊,
雖然當中有很多很多辛酸史外人一定不會明白, 但看見小朋友咁生性又快樂地成長, 應該乜都抵返~

01

夜晚當然是與波比先生慶祝啦, 諗咗成個月都唔知食乜好........
Buffet 呀鋸扒呀其實已吃到很厭......

早兩日睇報紙, 見到海港城新開了一間叫 Carolyn Robb The Royal Touch Cafe,
店主是英國前皇室御廚, 賣的蛋糕也是皇室吃過的, 相信質素一定有保證吧!

訂了枱七點鐘到, 小小的店, 雅緻的裝修,
店員都很有禮貌又細心, 我腹大便便, 為我拉枱又加暖水

蟹肉雙重奏: 啖啖都是蟹肉的鮮味, 配上牛油果同芒果就是很清新的感覺, 兩個人 share 剛剛好!

03

英國Dingley Dell 農場豬胺扒配金巴利果醬
我想為了不使豬肉太 un 及失去原味, 待應說明了豬扒不會煮到全熟, 也細心的問我有冇問題,
我們都想全熟會較好, 不過上菜時見到熟度也 ok 吧~ 我就吃全熟的邊位~
這豬胺扒沒有太多的調味, 真的食到好正好嫩的豬的原味, 點些少果醬吃絕對不會令人失望~

04

hehe, 我太鍾意食漢堡包了, 點了一個 , 又有我最愛的薯條~

05

漢堡包非常有份量, 揭開太陽蛋, 下面有煙肉, 茄汁豆, 鮮味的肉腸 (波比先生最鍾意), 好 juicy 的漢堡扒, 蕃茄同生菜, 攤開就像是一份豐富的 All Day Breakfast!
麵包也有烘過及搽牛油, 整份就是超級的美味!

06

來這裡當然少不了甜品! 點了一份雪糕窩夫~
我一向不喜歡吃士多啤梨味的雪糕, 總覺得味道很假,
但這裡的竟然令我一吃就愛上了! 入面有很多果肉, 酸甜味合宜, 一人吃了大半球~
窩夫當然是即製, 外脆內軟, 很香蛋味 (我同波比先生講好似雞蛋餅的味道 :) ), 配上那 72% 朱古力醬, 令人一吃難忘啊!
所以不要以為這是一間 cake shop, 這裡的晚餐也很有水準!
來這裡慶祝我們的八週年結婚紀念, 實在是沒有選錯~
生完之後, 希望可以來這裡 high tea 吧!

07

之後拍拖行去 1881 , 想咗好好好耐嚟呢度影相了~
但周圍都只有自由行, 搵個香港人揸機都難,
最後請了一位外國遊客幫我哋影, 嘻嘻, 好開心的合照啊!

08

霧鎖香江的夜景, 很美很美~ 這是很開心的一天呢~

IMG_4860

沒有留言:

發佈留言