2015年3月13日星期五

[小豬嘜] 妳的第一條裙子

今日又去 QE 覆診, 等了個半鐘, 等到我真係瞓著咗......
睇醫生的過程, 真係又唔洗兩分鐘就出返嚟....... 咁就一個下午~

睇完都成 5pm, 去了旺角寶安大廈 12樓E 室, 一個人稱寶安姨姨的舖頭買衫,
入到去, 好似個貨倉咁, 其實都幾亂, 要搵到靚衫要自己慢慢搵, 要有心機先得!

花了一點時間, 意外地搵到兩條好可愛的裙仔啊!!! 超開心!!

IMG_4678

仲有三件夾衣, 我就係剛剛先發現我買了超多的袍仔, 但就一件去街的夾衣都未買過,
而家小豬嘜有靚衫衫去街街了!

IMG_4682

仲有買埋兩頂帽仔, 之前喺吉之島見到好唔靚的都要 $69 起, 呢度就 $10 一頂, 好抵呀!!
買了五件衣服兩頂帽, 都係 $157 咋, 真係平靚正!!! 唔怪之得咁多人都讚~
不過揀衫都要睇吓D 質地, 有D 都會厚同焗, 有D 的公仔係熨上去似乎洗得多就好易甩,
買俾 BB 的唔需要太花巧, 最緊要還是舒服好著~

IMG_4680

另外多謝波比先生又做咕喱, 幫我去一田托了一 set 沖涼用品返嚟!
一田 BB 展由尋日開始了~  http://www.yata.hk/tch/promotion.php?hid=35870
不過冇咩抵 (而且我都真的已買了很多!)
唯一好想買的就係 Biolane 這一個 set! 這牌子都唔少媽媽讚好用!
尤其是可去頭泥的洗頭水, 仲有支換片膏~
咁又買了四百幾蚊喇~~~~

IMG_4676

然後都幾多贈品送!
買埋呢一批, 我相信真係冇嘢要再買了!
這個漫長的採購之旅終於都完結了! 真係要賀一賀佢!!

IMG_4677

今晚趁早, 去了食茶木, 唔算等得耐
佢D 牛肉麵真係好好食!

IMAG2609

今次呢個 honey toast 比上次的更好食, Happy Friday everyone :)

IMAG2610

沒有留言:

發佈留言