2015年3月26日星期四

[小豬嘜] QE 入院記

話說星期三下午至黃昏時, 開始有點肚痛, 那是間歇性的那住痛...........
有時會痛得幾犀利, 當阿 B 一郁時, 痛到我會「嘩」出聲......
開始有D 擔心, 盤算是否需要入院, 但我又覺得唔似作動咁嚴重, 瞓低又好了點, 所以冇入院了

星期四早上四點幾, 又痛過, 唔.............. 考慮過之後都係入院 check 吓好D!
QE 產科非常體貼, 有咩關於懷孕的不適, 都可以直接去產科病房入院, 唔洗喺急症室呆等!
入到去, 就即有姑娘作初步檢查同埋分流, 然後好快就直接入了產前病房

去到又檢查了 BB 心跳, 有冇宮縮, 照超聲波, 抽血驗小便等,
醫生都話 BB 冇事我又冇宮縮唔似會早產, 聽完都放心好多!
而家得33 週幾, 如果突然間 BB 早了出來, 都咪話唔擔心呀,
妳要乖乖留到四月尾先好出來同大家見面啊~
但其實都仲間歇性個肚有那住痛, 但檢查冇嘢, 我都要求中午出院了~ 起碼都安心好多喇!

出院前姑娘叫我食埋飯先, 橫掂都送了來啦,
咁大個女第一次入院, 第一次食真正的病人餐.........

IMAG2648_1

下午再去覆診心臟科, 心臟的問題算是沒有了, 以後乖乖地唔好飲咁多有咖啡因的飲品就好了!

還有而家開始真係要行慢D, 動作慢D 啦, 個肚太大了, 搭巴士出入座位都真係幾論盡啊.......

沒有留言:

發佈留言