2015年3月20日星期五

[小豬嘜] 我 33 週了!

今日小豬嘜 33 週大了! 仲有五個幾星期就生, 真係開始緊張了!
而家佢踢得好勁, 半夜瞓瞓吓可以俾佢踢到醒.........

瞓低時, 腰開始有D 痛, 在床上轉身實在開始有困難了.......
肚子愈來愈大, 行路時也真的開始要慢一點喇.......

30 週過後, 很多人會話要食咩飲咩清胎毒,
well, 我一向都唔係好信呢D 傳言, 覺得食得健康就得啦!
不過見到人食腐竹蛋糖水, 自己都心思思, 哈哈, 煲了一大煲, 仲落埋有益的雪耳, 夠食幾日了!

不過其實我覺得腐竹蛋糖水係一種搵嚟攪的美食.......
明明D 腐竹就係豆漿上面凝固咗嗰層皮, 而家又要煲返溶佢做糖水,
其實, 咪又即係一碗豆漿..............

01

今晚第一次同波比先生去食元朗好出名的永年車仔麵, 竟然唔洗等位仲有梳化位坐, 實在太感動!!
個傻佬第一次食叫了大大辣, 辣到佢變咗孖膶腸咀, 真係笑死我!!!
我就精呢, 上次小辣都太勁了, 今次要微辣, 但都係食到滴晒汗, 但佢個湯底又真係食到你欲罷不能嗰種, 配料也實在很足料好味呢!

IMAG2626

沒有留言:

發佈留言