2015年3月27日星期五

[小豬嘜] ~ 麥兜搬家了~

這一天, 我們家的麥兜要搬家了!
這兩個櫃, 陪伴了我們十年多, 入面滿載了由中學時代開始儲下的麥嘜麥兜, 也有很多我們一齊的回憶

IMAG2651

這裡的每一件, 都有一個故事, 都是波比先生或一些好朋友送的

IMAG2652

IMAG2654

每一件, 不是價值不菲, 但對我來說都是珍藏

IMAG2653

但為了小豬嘜, 我們都要忍痛同佢哋 byebye 了~
有些太殘舊發霉的要掉了, 要空出位置, 放置我們訂造的新櫃來放小豬嘜的東西

之前提過, 喺實惠訂造了個櫃, 真係勞氣死我! 1月19日俾錢, 問了 n 次都冇交帶冇覆過我幾時送貨,
最後今個月我用了半天大假去門市嘈, 佢先話要四月尾先送到貨,
都離晒譜嘅, 三個月造一個櫃?!! 我成間屋裝修都唔洗三個月啦吓嘩?!!??!
要一個大肚婆好激動地同個 sales 嘈, 你話呢間嘢係點?!
最後打埋上 CS 嘈, 嘈到話如果三月唔送貨, 我就唔要個櫃, 仲會去消委會同埋小額錢債審裁處追討, 佢先覆返我又話三月尾送到

最後, 今個星期二打俾我話星期五下午送得貨,
星期三又有門市職員夜晚打嚟叫我送貨前要來俾尾數,
我話吓又唔早講埋, 我都係得返星期四放工來o者, 早唔到o架喎, 唔洗做呀??
星期四又打了兩次來問我幾點可來門市俾錢, 唔俾驚師傅唔肯星期五送,
都黐孖筋嘅, 我話咗放工咪嚟囉, 唔通請假嚟俾錢呀??
俾完錢, 最有趣係星期五個師傅嚟裝櫃時, 話我哋仲未俾尾數囉!!!!
實惠同D 師傅嘅溝通真係好有問題, 唔想勞氣都真係唔好喺度訂造傢俬!

之前點解揀佢? 因為睇過 Ikea 的櫃款唔多啱心水, 我想要有櫃桶, 又想一間有一層空的可以做個 bench 放嘢
Ikea 其實都有得訂造, 但只係跟返佢的款式而改尺寸咁訂造
街舖的, 又驚有好多黑店
後來睇實惠網站無意中見到佢有自己畫圖的訂造傢俬服務, 諗住大公司先會落搭,
其實訂完都有擔心, 因為後來喺網上睇到不少人訂實惠都中過招, 只是冇諗到真係又會發生喺自己身上~

舊的書櫃要棄置, 問實惠 quote 價, 要$450, 都黐線的! 你之前咁嘅服務, 而家掉個櫃仲要收我 $450, 我用你就真係白痴喇!!!!!
星期四我在討論區post 了可免費送出個大書櫃, 好幸運感恩, 有人肯要, 晚上仲嚟車走咗個櫃喇!
小書櫃就仍然在家, 波比先生很用心的把小精品重新安置在這擠迫的新居,
到有天我們可以搬大屋, 就再給你們一個寬敞的家吧~

IMAG2661

星期五下午, 個新櫃終於都送來了,
手工 ok 啦, 確實有D 花但都唔會再退換了, 完全唔想再同呢間公司糾纏!

波比先生第一時間霸佔了一角做他的 coffee corner XD
個櫃勁大陣油味/甲醛味, 要開風扇狂吹, 希望D 味快D 散就就可以將小豬嘜的物品放入去啦~
呢個復活節假, 就要努力執拾了!

IMAG2659

沒有留言:

發佈留言