2015年2月11日星期三

好用 - Dyson DC44 吸塵機 用後感

早陣子提過買了部 Dyson DC44 吸塵機, 事緣係波比有同事在外國買了返來, 親身見過好好用!
http://www.dyson.hk/zh-hk/vacuumcleaners/cordless/dc44/dc44/features.aspx

佢有好多個 model, HSBC 做緊優惠, 最 low end 的一部賣三千左右
我們在百老匯睇了又睇, 最後買了部 DC44 中階機, 有另一套防敏感吸頭送~

呢部嘢好處是叉電後可無線使用, 吸地下個頭可 360 度轉真係幾方便,
不過老老實實, 如果吸地下我還是喜歡用原本的 1800W 吸塵機,
這部 Dyson 用來吸傢俬同埋啲窿窿罅罅, 就真係幾好用~

5618143-dyson-dc44-portable-vac-1
無啦啦四千蚊買部吸塵機, 慳家師奶一向都覺得黐線咩!
不過用完有d 改觀嘅, 尤其是用來吸床褥, 床褥又唔洗得又曬唔到,
我們就試用 Dyson 去吸一吸, 點知嘩! 出嚟就係咁多污糟嘢!!!
用最 high end 的型號的話, 聲稱可吸埋塵螨, 我呢部就話吸到致敏原

說也神奇, 吸了張床之後, 每天起來都包雲吞又打乞痴的鼻敏感波比先生, 近來我發現好似好耐冇聽過佢做呢兩個動作了!!!
我唔知真係關唔關吸咗床事, 但可能真係有效啦!

IMAG2403

此機另一好處, 就係可以拎去吸埋我架私家車,
我想話我架車兩年來只是吸過幾次塵, 次次都係返廠大檢時人哋幫我吸的,
有咗呢架機, 吸車內地毯真係好方便~

不過都係嗰句, 希望波比先生唔好三分鐘熱度轉頭就唔用啦,
我們要造一個清潔的環境俾小豬嘜居住啊~

沒有留言:

發佈留言