2015年2月20日星期五

[愛住家菜] 第一次蒸蘿蔔糕

做一個中國人的太太, 新年整糕我覺得點都要學識~
講咗好多年了, 今年終於的起心肝去整~

今次用了大少奶的食譜, 加埋 Fissler 高速煲去整,
波比先生都有份刨蘿蔔絲o架, 我冇用蝦米, 反而落了冬菇粒, 感覺健康D,
整個過程原來不算難, 一個小時已攪掂了!!!

今次只整了一斤都唔夠的蘿蔔, 炒蘿蔔絲加粉漿時真係覺得好杰, 自行加了點水,
不過可能加得多咗 D D , 都擔心整出嚟會唔會太削

我冇買錫紙兜膠兜去整呀, 一嚟覺得唔環保,
二嚟D 蒸糕膠兜我成日覺得雖然佢話蒸得, 但有冇釋放有害物質真係冇人知!!
最後搵到個可甩底的蛋糕模整, 都好方便啊!
放涼後脫模

IMG_3109

第二朝煎嚟食, 好彩都切到一件件!
自己整的, 真係超好味啊!! 出面的翠園美心都比唔上!
因為自己會用好多蘿蔔絲, 又冇味精, 真材實料又健康!!
下一年大家也要試試自己做啊 :)

IMG_3112

波比先生今晚食過開年飯後, 就一個人往東京去了~
希望佢一切順順利利, 唔好撞板擺烏龍啦, 我已經幫佢 plan 晒行程了!

上一次佢一個人離開香港, 要想到 2007 年去上海出 trip 了~
當時未有智能電話, 未有 whatsapp Facebook, 現在太難想像當時我們是怎樣溝通的?
是 MSN 還是 email 呢?? 仲有用 web cam 囉~ 但都只可以返到酒店用電腦先得~

而家科技發達, 隨時上網一路 whatsapp 住, 拍片影相報告行蹤都得, 老婆也安心多了~

沒有留言:

發佈留言