2015年2月24日星期二

波比先生回來了!!

三日三夜之旅, 波比先生終於順利完成歸來了!
這幾天不停同佢 whatsapp 聯絡, 看見他大部分事情都順順利利, 又自己識照顧自己, 都好安慰

好幸運地, 我星期一返工見醫院唔多 case 要睇, 問老細可唔可以將我本來星期四放的大假改星期二放, 老細又俾喎!
Yeah, 我就揸車去機場接波比先生機了! 好興奮又緊張!
機場有幾個停車場, 研究完發現泊 P4 最好, 因為係有蓋的,
去到唔知泊幾多樓最方便呢? 最後泊咗地下, 然後先知二樓就係通去 T1 的, 泊二樓的話 lift 都唔洗搭~

回家總是坐自己的車舒服嘛, 有時搭的士, D 司機飛車飛得太勁, 又 dun 又會想嘔的......
同埋波比先生買咗好多嘢, 老婆幫吓佢手拎都好應該!

馬拉松開心的跑完了, 我其實都真係好想去陪佢o架, 不過東京真係唔敢啦~
這些年, 每年都去了一次海外的比賽,
今年年尾, 睇睇有冇機會去沖繩吧 :)

06

波比先生有成 25kg 寄倉行李咁返嚟, 大部分都係我指定要佢幫我買俾小豬嘜的東東,
要開心 share 吓, 因為真係好靚!!
西松屋真係會令父母破產的地方, D 口水肩幾可愛!!! 紗巾仔都好平呀!

01

嘩嘩, D 衫仔好鬼靚呀!!! 仲只係廿幾至四十幾蚊一件~

02

另外有D 和尚袍, 簡單的 pattern 就是在香港找不到~

03

同事話我聽, 原來 Uniqulo 都有BB 仔衫賣, 求奇又買了幾件~
小豬嘜半歲前的衫仔都買晒了!

04

這些是波比先生自己揀俾小豬嘜的

08

仲有必掃的 Chu Chu 奶樽, 平過香港好多!

09

另外波比先生都買咗好多手信俾老婆呀!
最服咗佢係買咗兩大包好貴的白神酵母, 我暈了 @.@!
仲有買了好抵的燜燒杯, 佢好辛苦先搶到最後一個, 仲要係我愛的粉紅色
把負離子梳都好好用, 仲有個好 cute 的車尾貼呀, 呢D 真係喺日本先買到~

05

行咗三日, 又跑完馬仔, 今晚買了靚牛扒, 同埋煲咗雞腳湯俾佢補一補!
落咗合掌瓜真係好甜呢 :)

IMG_3518

沒有留言:

發佈留言