2015年2月7日星期六

蒸糕班之賀年芋頭糕

波比太太很愛吃芋頭糕, 見到網上有芋頭糕班, 就二話不說地報名了!
今天去到觀塘上堂, 去到見到已分好一份份材料......
well, 其實我還是喜歡自己由原食材開始去做, 再有材料都量好晒, 好殘廢烹飪班 feel......

IMAG2432

今日學的 recipe 實在太簡單了, 完全冇 skill 可言........
我初時以為整芋頭糕會如蘿蔔糕一樣的繁複, 原來大錯特錯了........
不過太簡單的食譜, 出來的效果會是怎樣??

IMAG2433

用了 Fissler 的高速煲去蒸, 十分鐘就蒸完, 快到冇朋友!!!

IMAG2436

我的製成品啊! 個樣係幾靚, 亦都非常之容易脫模,
但回家吃了的感覺是: 頗差.......
因為就是沒有將芋頭煮成漿或溶解, 出來的是糕身完全冇芋頭味, 要吃中芋頭粒才有味....

這個 cooking class, 感覺有點被騙........
早知真係好似平時自己上網睇 recipe 學整好了!

IMAG2439

波比先生來了觀塘搵老婆, 我們去了駱駝漆大厦三期9樓 的 Tasty Fabio 食 lunch~
工廠區的食肆, 還是第一次幫襯, 感覺清靜唔洗同人迫, 幾好!
食物絕對是有心造的, 我會欣賞~

IMAG2441

雞扒很嫩滑啊, 不過調味實在太太太鹹了, 吃一餐飯我喝了兩杯水, 還是很鹹

IMAG2442

之後落八樓一間叫青木町的舖頭, 有好多日本零食同埋急凍食物賣, 滿載而歸啊!!

沒有留言:

發佈留言