2014年10月8日星期三

梗咗

半夜兩點幾又失眠, 其實唔舒服了幾日, 晚晚都瞓得唔好

話說星期六開始頸痛, 星期日愈來愈嚴重, 晚上開始頭完全轉不到, 吞口水也痛得要史......
星期一早上即刻 sick leave 去睇醫生 (需知道要我 sick leave 是難過登天的事, 波比先生常常俾我激死),
因為今次真係好嚴重!!!
其實我唔應該揸車, 因為我連轉頭望鏡都好有困難, 但唔揸車要我搭巴士我會更痛到入心入肺,
好彩最後來回都安全!

睇醫生後, 是類似瞓捩頸的情況, 只可以食止痛藥同熱敷

Sick leave 在家真係唔好玩, 星期一過得好辛苦又好漫長, 有得揀, 我寧願返工!
因為無論我行企坐瞓條頸都真係好痛, 仲痛到上個頭同耳仔, 郁一郁, 那種痛真係會令人想喊

因此我只吃到流質食物, 晚上又完全睡不到, 試過出廳挨住梳化瞓, 但都難以入睡

星期二, 痛到上頭真係頂唔順, 更擔心是其他的問題, 加上身體有點特別狀況, 如果吃不到東西會好大鑊, 於是去了急症室,
老老實實, 我唔會想去屯門醫院同博愛醫院,
於是搭的士返了我之前工作的大醫院, 覺得點都可靠點!

睇急症, 我呢D 當然唔算係緊急, 一等就是五小時 (雖然我也識得急症室的副顧問醫生, 但不是必要也不想買人情, 而且前面或者有更有需要的病人)
不過就我坐喺度所見, 真係好多人濫用急症服務, 行得走得講嘢不知幾好中氣的阿叔阿嬸就多的是,
聽佢講自己的病徵, 心諗其實去睇私家咪得囉, 有幾嚴重呀?!

睇醫生, 照 X ray 好彩不是頸椎問題, 之後即刻有物理治療睇, 見我的還是高級物理治療師 (嘩!)
物理治療師真係好掂!! 俾佢按完我條頸, 個頭即刻郁得返多咗, 又冇咁痛, 教了我返去做運動, 要自己好好做!
不過俾佢按完一陣, D 痛就開始出晒嚟 (好似去按摩完通常會痛兩日嗰種),
回家的車程上, 又是痛到我想史..............

回家瞓咗陣, 那種因按壓而成的怨痛消減了不少, 最困擾我的頭痛也好了一半, 太感恩了!!
不過吞嚥仍然很痛, 睡到半夜又忽然間痛醒了,
打完呢篇 blog, 希望瞓得返啦~
有工返, 其實又要好感恩呀~

沒有留言:

發佈留言