2011年3月21日星期一

Day 4 - JJ Market

今日一起身, 拉肚子.......... 哎呀, 怪自己連日來實在吃得太瘋狂了嗎?
好彩, 出門口以後, 都沒有大礙喇 (幾擔心去唔到 JJ market)

今日終於出去食早餐 (早兩日都係食麵包), 去咗 Siam Paragon food court,
本來想食食家介紹的 Honey Toast, 但肚痾完即刻食雪糕, 好似過份咗D......

所以都係點D 正常D 嘅食物, 我叫了一個朱古力香蕉夾餅, 簡易而美味

10

波比又食咖吔多士, 呢間的咖吔超濃椰子味呀, 波比被我感染後, 也愛上了咖吔這食物

11

為了要有足夠體力去血拼, 食多個豆沙餅先!

13

搭 BTS , 去到約 11:30am
三年前來, 因為太早到所以好多舖頭都未開, 所以今次特登遲少少先到啦,
點知今次又好似遲咗D, 去到已經人山人海

16

波比先生收獲超豐富啊, 反而我冇買到嘢~

最開心係搵得返三年前的一間鞋店, 當年波比喺呢度買了一對真皮人手造的皮鞋,
好好著, 之後鞋爛了, 香港用唔到咁嘅價錢買返咁好的品質
今次一心想搵返間鞋舖, 行了大半個 JJ Market 都見唔到, 唔知係咪我哋走漏眼了......
有點失落之際, 點知, 行行行, 忽然間俾我哋見到喇, 係同一個老闆呀, 係佢喇!
老闆識係用好流利的普通話同我哋對話, 好殷勤地介紹同俾波比試穿,
最後波比買了兩對鞋, 有人好開心呢~

01

行到 3pm , 我哋去了柯多柯市場食嘢, 原來係可以經地鐵的 2 號入口,
穿過地鐵站和商場, 從3 號出口一出就係, 唔洗好似上次行地面的又熱又曬又大塵

今日已經係第4 日, 我都未食到好想食的榴槤啊.....
嚟到本來好開心啦, 點知..... 買咗..... 都唔好食嘅........ 淡而無味......... 好失望呀........
或者而家唔係榴槤的季節啦, 下次要食, 都係夏天嚟好D

17

波比期待以久的燒大頭蝦, 上次兩個人食咗 10 隻 (當然冇咁大隻), 滯咗....
今次淨係俾佢買 4 隻好喇! 因為真係好大隻!!

19

D 膏多到...... (Another version is: D 膽固醇高到.....)

21

仲有串燒魷魚同埋串燒豬肉! D 汁辣到噴火.....

18

食完嘢, 返去行多個 round, 波比又買到嘢

14

15

行到 5pm, 太攰了, 要返去酒店又抖抖先!

前幾日凍到日日要著褸, 我帶晒D 太陽眼鏡、防曬、扇、毛巾都用唔著,
今日見天文台話 "Cool" 得 20 度, 我都乜都冇帶啦!
估唔到今日出到嚟, 熱到成三十度, 個天文台D 預測好唔掂囉, 有幾吓真係又熱又焗到我暈暈地...
最後買咗把扇, 一路行一路撥, 先頂得順.........

沒有留言:

發佈留言