2011年3月31日星期四

斤斤計較

成個星期都冇煮到飯, 因為日日都遲走, 是因為有同事 sick leave D 病人睇唔晒,
可以 hea 做早走, 但我同同事都好彩未到 hea 的層次, 都想盡量睇埋D 症先走

周局長話醫生斤斤計較, 我都鄧前線醫生不值,
連續返 n 個鐘頭, 冇休息, 大壓力,
其他工作的人都可以準時放工, 但係醫生臨放工的時候無啦啦有新症上到嚟, 都要收埋先走得
我都明D 病人家屬都要返工, 但係要 6 pm 收工的醫生 6pm 後見佢, 一講又講成個鐘唔肯走,
呢D 時間, 醫生冇得計返, 醫生都係人, 都 deserve 準時放工去照顧家庭同有自己的生活
醫生做到 OT 晒, 冇病人會欣賞,
醫生跳槽去私營市場, 真係無可厚非, 人工高, 返工時間穩定, 唔洗挨生挨死,
都係打份工o者, 我會覺得在公院留得耐的醫生, 都好有一份令人佩服的堅持

手術室, 產科的都係, 唔通收工就唔洗做埋個手術/接生埋個 B, 咪又係要做埋
講到產科就仲唔明, 點解D 兩個都唔係香港人, 可以嚟香港生仔,
用政府的資源, 其實唔只係生嗰吓, 仲有長遠的教育同醫療,
老實說, 我個部門D 兒科症排到年年聲, 有好多都係大陸人的子女,
如果唔係佢哋, 香港人的子女就可以排快好多得到「應有」的醫療服務了~

這個社會的政策, 太多令人困惑的地方

沒有留言:

發佈留言