2010年10月24日星期日

增加 Quota

波比先生參加了一個下個月舉行的跑步比賽, 而家要好努力練習,
我的腳傷都算好返了, 今日就著住新跑鞋, 陪佢跑去元朗大球場,
又曬又熱, 波比先生再叫我日頭去跑的話, 一定要佢贊助我買防曬囉!
睇吓D 相, 波比先生對腳就嚟幼過我對腳喇, 幾恐怖!
仲有睇吓佢著咗 training 緊身衫的相, 條腰真係lup 入去的, 過份!!!

102402

咁神心做運動, 都係因為近來真係肥了, 好慘.....
每朝 7am 食包, 但返到醫院又肚餓, 9am 又要食多個包仔,
1pm lunch 食足一盒飯, 8pm dinner 晚晚都好好餸,
最衰係而家晚晚都又食生果又食甜品........ 長期都有D 零食/ 自製甜品喺屋企, 忍唔住口....
叫我食少D 又唔得, 所以唯有做運動去增加 quota 啦~

今日整了朱古力咖啡蛋糕呀!! 因為今日又沖咗杯咖啡王飲,
諗到不如唔好嘥, 用D 沖完的咖啡豆粒去整蛋糕, 其實係得o架 (因為唔知喺邊食過有原粒咖啡豆在內的咖啡蛋糕)
焗到半熟, 入面有流心效果, 正呀!
有埋咖啡香味, 真係唔錯~~

102401

不過尋日都有失敗之作, 上次整桂花拉糕衰咗, 今次又試吓整桂花椰汁糕,
點知都係衰咗, d 粉的份量可能唔啱, 攪到都成唔到型.....
又可能落得太多桂花, 攪到質地有變, 唉.....
真係唔敢再整呢d 中式糕! 出去買舊食冇咁嬲~

另一燒 QUOTA 之作, 鹽酥雞腿肉燥炒麵, 好正呀~~~

102403

晚上的一餐去了囍慶, 好唔掂, 只有最後的蕃薯糖水令我覺得我有食過嘢囉!
有時出街食到咁嬲, 真係愈來愈唔鍾意出街食~

102404

沒有留言:

發佈留言