2010年10月23日星期六

難得一聚之 1023 婚宴

打唔成風, 今日仲好鬼好天, 鄧今日要結婚的朋友好高興!!
今日是好日, 好多人結婚, 好多人都要去飲~

很感恩, 很順利地由上 Master 的地方去到遠遠的飲宴地方,
見返一班紅十字會的老友記, 好掛住你哋啊~~
呢班大忙人小朋友 (他們大部分都比我年青, 在眼中永遠也覺得他們是小朋友), 永遠很難約得齊人,
如果唔係其中一個結婚, 我諗我哋好難約到咁齊人 gathering~
大家, 也沒有怎樣變啊~ :P

新郎哥還是很 Baby Face, 他的樣貌同中一時代完全一樣, 大家也很想知道他的不老之迷!
看著一個還似中學生的小朋友穿上結婚的禮服, 太有趣, 總覺得「佢咁細個就結婚喇?!」
但其實我當年比佢仲細個就結婚, 哈哈, 太難想像返自己當時的模樣~

好鄧新郎哥開心, 因為他實在很住家男人好老公 feel~
祝佢哋幸福甜蜜, 一生一世~

102301

今次的婚宴很環保, 沒有魚翅, 改了燕窩, 仲好啦!
我都叫波比先生唔好特登去食鯊魚啦

102305

還有鮑魚, yummy!!

102306

沒有留言:

發佈留言