2010年10月3日星期日

福岡 Part 9 - 博多魚がし 市場会館 - 最後掃貨

終於來到最後一天了....... 只有四日在日本, 真的太少.......
如果我早知道今個星期六的 Master course 是上埋D 無聊嘅 Research Method,
我一定會唔返而留多兩日囉..........

我們 12 點幾就要離開, 要好好善用一朝的時間~

波比太太諗, 福岡是個海港城市, 一定會有 D 魚市場之類的地方嘅!
旅遊書沒講, 旅遊 website 都冇講, 最後, 我用 google map 同日本版 openrice 去 search!!! 真係搵到!
Google map 真係好鬼死好用, 呢幾次去旅行我都有用佢嚟搵有咩地道的食玩買好地方,
仲可以用 Street View 睇埋D 街道情況, 唔驚盪失路, 我嚟到天神, 做晒功課後都唔洗睇地圖都識行!

我 search 到由酒店行五條街就去到一個魚市場

002

呢度唔係好似築地咁開放式, 而只係一座大廈, 要到星期六先會開放賣魚情況俾人參觀,
地下有幾間食店, 係俾D 漁夫用膳的, 佢哋賣的魚生當然是最新鮮的!!

002a

不過呢度唔係做遊客生意, 全日文 menu 我都唔識睇,
估唔到呢個時候波比團友語出驚人:「呢個字咪即係海膽囉!」
「吓, 你唔好老作喎!」
「咩呀, 我真係識o架, 我喺若狹家食嘢嗰時好努力背o架」
「你個衰仔o丫, 第二D 嘢又唔見你咁勤力」

最後我們還是選了一間有圖片的! 是一對老夫婦經營, 很愛這種家庭式的舖頭
003

005

這是我的 900yen 海鮮飯, 嘩, 真係好得囉, 樣樣都好新鮮, 尤其是吞拿魚!
右邊那種魚很爽口, 魷魚都好鮮味!

006

最後的機會, 有人點可以唔食海膽o丫!
佢呢碗高級版有D 高級魚, 紅紅地色的皮 (好似石斑), 好食到唔識講..........

008

晨早九點幾, 食咁大碗飯, 真係飽到想嘔..... 但又真係好好食, 好努力地食多D.....
最後, 都係食唔晒囉~

套餐有蜆湯同豬骨湯, D 蜆好大隻, 其實好好食, 但真係太飽了, 只飲咗少少咋

010

不同的海鮮有不同營養價值, 波比先生大條道理叫我俾佢食日本嘢啦~~

011


食到好飽, 我哋要走走路運動吓

015

去了 Lawson 掃杯麵, 返酒店 pack 好行李同 check out, 我們還有兩小時衝刺!

016

我們去了 Bic Camera 第二店, 見到的同尋日喺 Yodobashi 見到的差不多

018

呢個收銀機勁想買啊, 不過五千幾 yen, 日本的玩具貴得過份!

001

呢個薯片夾, 食薯片唔洗整污糟手 (打牌時用最好)

002

行完 Bic Camera, 再行埋天神的幾個大商場 , 只夠時間行兩個咋

終站是去超級市場, 睇睇有冇食物買, 一買就買了好多麵包蛋糕!
哈, 唔係香港冇得食, 不過日本呢D 又真係好鬆軟o架~

032

當波比先生忽然間話好想買杜如風介紹的樹輪蛋糕,
我話「 hey 點會有, D 書冇介紹喎」
點知...... 行多唔夠十步竟然見到嗰間舖頭, 唔係咁邪呀?! 開口中............
於是, 我哋又走水貨蛋糕返香港喇, 嘩哈哈!

021

Solaria Stage 商場有好多可愛的店舖, 可惜我哋真係冇時間了, 只可快快繞一圈

024


最後到岩田屋的 basement, 波比被那咖啡香吸咗埋去,
我哋買了那隻「咖啡王」, 真係好好好勁!!!
D 咖啡香味不斷從波比的背囊飄出, 勁得過份! 過海關時, 我驚佢俾人誤會帶毒品囉!!

025

026

再見了, 這可愛的天神村, 我們一定會回來!

027

12 點幾起程, 去到機場 check in, 先發現我睇錯了班機的時間!!!!
我一路以為班機係 2:40pm , 原來係 2:20pm!!!
大鑊, 我哋好似係最遲的一批 check in........
點知又好感恩, 我哋雖然坐得好後, 但都算有得一齊坐呀! 老婆真係太烏龍了...........

上機前, 食埋個牛肉薯餅做 lunch, 不過又唔好食添..... 因為唔脆呀..........

028

上機喇~

005

再見了福岡~
1.5hr 就到了上海

030

好奇怪, 我們冇得「轉機」, 要同所有人一齊入境, 跟住又再過海關出境,
一來一回, 攪咗大半個鐘囉...........
見到機場有大閘蟹賣, 一盒盒的, 有諗過不過冇買啦, 再食膽固醇超晒標呀!!

本來等兩個鐘就轉機返香港, 點知............... 班機 delay 一個鐘, 唔係化.............
波比先生話佢搭 MU 出差時, 都係好常見的............

007

波比忍不住吃了他至愛的蟹棒

031

好彩繼續 iPhone 煲劇, 全靠部 iPhone 今次搭咁多程機先冇咁辛苦 ,
因為我上到機完全唔會瞓到, 去日本通常四個鐘機, 真係好難捱............

最後一程機, 竟然食完一大個 set 後, 仲有雪糕, 喜出望外~

mu8

是次旅程圓滿結束, 十萬個感恩、滿足、開心~

波比夫婦應該會停飛半年先喇, 因為我要讀書, 又要儲儲彈藥,
不過.... 如果.... 或者..... 有平機票的話, 又唔排除忽然又飛o架喎, hehe~~

沒有留言:

發佈留言