2010年10月30日星期六

人生下一步

其實, 我很滿足現在的生活狀況~
有一份穩定的工作, 錢一定不是太多 (相比起如果我跳返入 NGO/EDB 行列),
對這個年資來講可能還算少 (以前還有點耿耿於懷),
不過錢係搵唔晒的, 要 120分辛苦去賺 $100的話, 我還是想用 100 分辛苦去賺 $70,
少了的錢, 就當是抵消攪呢攪路講 talk 開 workshop 做大 project 的壓力, 只要做好我的 clinical work 就可以了~
留多點時間來享受生活, 準時的放工買餸煮飯, 從不需要帶工作返屋企,
五天工作, 25日大假, 話飛就飛~

有朋友很認真地邀請我去私人執業, 其實我都好鍾意朋友的診所,
但是長遠的穩定性還是令我不太敢去博,
雖然我們這個行頭, 由我畢業的年代已經成日話開始飽和,
但年年的畢業生都係唔憂做, 有工冇人做, 人人都投入私營市場,
明明是 NGO 都請唔到人, 要問返 Private clinic 買 service, 真有點諷刺~~
政府的服務, 一排就要一至三年多, 私營市場真係仍有大大的發展空間

考慮私人執業大概有三個問題: 錢是多了, 但始終唔可以確保逐年有遞增,
同埋手停口停, 放病假/ 去旅行/ 紅日都係沒收入的~
成日要擔心住收入的穩定性, 長遠驚自己好大壓力~

時間是 flexible 了, 朋友就用這個 point 引我, 話我可以生仔又唔洗請菲傭, 係咪好一舉兩得呢? (奸!)
哈, 講到尾睇吓我會唔會有一刻真係好想好想有個小朋友啦, 不過想都唔係話生就生到囉!
早兩日見咗個得一歲有兩隻牙仔的 BB, 真係好鬼得意~~
又見咗個 90 歲的阿伯, 仔仔女女都錫到佢燶, 做一家大公司 CEO 的大仔都請假嚟陪佢見我,
CEO 又氹又錫去叫阿伯合作 D 做治療, 雖然阿伯呢一刻已經 Demented 到不知世事,
但仔女的孝心真的令我感動, 所以有時諗如果到我 80歲又 Demented 到咁, 無兒無女真係唔知點算....

現時的工作, 加上讀書的東西學以致用, 其實十分有滿足感,
如果去私人執業, 這幾年醫院生涯的東西就會白白浪費了~ 覺得很可惜~

所以, 暫時我都只可答覆朋友:「考慮一下」
人生的下一步, 常常有很多未知之數,
是為了一個小 baby 去改變我下半生的路, 還是繼續在醫院拼博, 看看一年半載後心境又有沒有改變~

3 則留言:

  1. 其實真係很矛盾...很明白你的兩難...祝福你!!!^^希望你有個好既決定^^!!

    回覆刪除
  2. 哈, 其實我真係很很很佩服妳同我有D 朋友,
    可以為個小朋友放棄人生的一番事業~

    像妳阿仔咁乖的, 我相信妳很安慰,
    但如果我放棄了事業, 又生咗個不肖子,
    我諗我老來會後悔的話:「生舊叉燒好過生你」,
    所以我覺得生仔係一個好大好大的賭博, 仲投資多過買層樓!

    回覆刪除
  3. 你的憂慮我絕對明白呀!!你講得也對!!不過...又不是全對呀!我估...我相信...如果你用心教個小朋友,不會生左個不肖子!!係好睇你點教佢O者,係咪?講真,邊個知道在希第日變成點??但做父母既...有D好多既樂趣...真係只可以從小朋友身上得到!!我放棄事業,係因為我真係覺得一個人頭幾年好重要!乜都係依幾年建立,好似安全感,自信心...我唔想生完出黎,害左一個"人"!!

    回覆刪除