2010年10月19日星期二

實習課

見我唔寫 blog, 最大機會 (1) 我去咗旅行上唔到網 (2) 我病到史史吓上唔到網......
尋晚我就係 (2)

去旅行前已有小病, 星期五晚更一度離奇地差D 失聲,
回港後都冇咩, 星期一一起身就肚痛肚痾, 仲有全日都好想嘔 #0#
好辛苦先捱咗一日的工作, 夜晚返到屋企, 發燒........................

到咗今日都仲燒, 返去睇咗 9am 個症就 sick leave, 醫院的 staff clinic 又 full booking,
我就出去睇咗個好貴的兒科聖手醫生,
咁佢都貴得有道理的, 因為佢開的都係靚藥,
如果我睇 staff clinic, 次次都係開同一種勁 hea 的藥囉.......
最攪笑係醫生仲開咗隻 yeast 俾我食, 呢隻 yeast 大有來頭啊, 佢唔係藥, 但又可以醫病的~

P1140172

食完藥, 好返好多了!

下午要上 Master Course 的實習課, 今堂係去用超聲波照腦血管,
嘩, 做咩我有條血管的 blood flow velocity 咁強勁嘅..... (通常係血管收窄就中風的人就會偏高!)
好好玩, 好有得著的一課~

沒有留言:

發佈留言