2010年2月18日星期四

點解會咁凍o架?

嘩, 都凍咗幾日喇喎, 幾時先暖返?
好彩我間 Therapy room 有暖氣, 屋企都要長開暖風機, 否則真係唔知點算!

今日做 X-ray exam, 見到個好可愛的伯伯,
人人都話難食的 Barium, 佢食完一羹, 我都未叫佢就自己食第二羹, 真係唔知好嬲定好笑!

以前做內窺鏡檢查, 見的都是較年青的鼻咽癌病人,
可能仲有好多日子要過, 唔合格的都會嚴厲的叫他面對現實吧, 除插喉外他根本沒有選擇~
而家做 X-ray 檢查的, 都是公公婆婆多,
我都同意今日那個伯伯的太太所講:「佢都八十幾歲人啦, 算啦, 食到幾多得幾多」,
唔合格的病人, 我心中還是有很多的 allowance, 公式上我都要叫佢用喉,
但實際上, monitor 住, 幫得就幫啦,
八十幾歲咯.......

今晚不用煮飯, 一個人在元朗行了一陣, 好多舖頭都未開~
咁凍天時, 煨蕃薯絕對係我的最愛!

Sweet potato

聽新聞, YOHO Midtown 終於開賣了,
高層要 $5500/呎, 低層都要 $4500/呎, 元朗嚟講真係好天價!
令人想起 97 年時, 要三百幾萬先買到的嘉湖山莊! 又會是一個負資產的陷阱嗎?

1 則留言: