2010年2月5日星期五

細碼的驚喜

今日返工, 打開我房那個裝白袍的箱子, 竟然見到有細碼的袍!!!
吓, 點解會咁架?!
穿上身, 太 fit 太啱身了, 太開心!

gown

點解有咁大反應? 因為我房的箱子一向只有中碼和大碼的袍, 我一向以為係冇細碼袍攞,
於是, 每一日就像是個小矮人穿起了大巨人的白袍,
又長又闊, 坐低起身都成日俾櫈腳夾住咗長長的袍尾,
常常要喺病人面前用力拉呀拉, 拉返件袍出嚟, 多麼的狼狽!!!!
今日, 我終於有細碼袍了!!!

點知同 i/c 講起, 佢先話:「吓, 乜妳都係著細碼o架?」
我:「梗係啦, 但我間房一向只有中/大碼」
「哎呀, 我唔知妳都要呀, 我以為成個 clinic 得我一個係著細碼, 我間房D 細碼多到著唔晒」
「吓, 我一路唔知有細碼攞呀, 可能上手用我間房嘅同事都係著中/大碼啦」
就是這些細碼袍, 令我今日工作都工作得開心好多!

晚上又去了那間新開的越南餐廳,
今次要咗咖哩雞 + 蒜蓉包, 超正!
還有好入味的香茅豬扒飯同埋好脆的越式春卷, 正正正!

vitnam food

沒有留言:

發佈留言