2010年2月26日星期五

又想換相機?

波比先生身痕痕, 尋日無啦啦捉咗我去旺角, 話要買 GF1,
因為有人教極都唔識用我部 DSLR, 對唔到焦, 又話我部機影得唔夠靚喎


而家屋企有三部機:
DC: 波比先生用, 只需 Auto mode, 質素麻麻
Prosumer 機: 大光圈, 影近嘢靚, 但 zoom 得太少去旅行唔夠用, 尤其是要影動物仔時
DSLR: 我用的話, 覺得質素好 OK 喎, 不過係重囉...... 使用率偏低........

就係咁, 又萌生換機的念頭?
有冇D 可以一機有齊晒: 大光圈有景深、又可以zoom 得遠、影近嘅食物都靚、又唔重??
哈哈, 太太太貪心了吧!!!
近磅D 嘅可能係 G11 掛, 但有人又話佢的景深唔夠我的 LX3 靚, 咁換好似好傻仔??

唔知去旅行前會唔會有一部啱心水的新機出現呢?

二月最後一個工作天完了, 太開心~
去剪了個草菇頭, 爽呀!

沒有留言:

發佈留言