2010年2月7日星期日

好開心, 有煲用!

波比太太今早起身一 check e-mail, 發現 HSBC 的獎賞天地, 竟然有我想買咗好耐的真空煲!
仲要減價, 勁平, 好抵!!!

我都睇咗一段時間, 呢款 4.5L 真空煲賣緊 $1099, 一路都唔捨得買,
諗住等吓有冇 promotion 啦, 但最多都係減 $100 囉~

今次 HSBC 賣 $650, 真係好抵, 用埋我D 積分, 最後俾 $510 就買到了!YEAH~~~ 好好好開心呀~~~
因為我做咗醫院之後, 返工日子完全煲唔到湯了, 冇法啦太夜先返到屋企呀......
而家有真空煲, 可以一早煲一煲, 夜晚就有湯飲! 仲可以炆餸, 真係諗起都興奮!!!

hsbc

星期日, 話咗要大掃除, 執呀執, 我一個人執咗 6 袋垃圾出嚟!!!話時話, 有好多我唔會用嘅嘢, 睇吓有冇人想收留:
1. Mickey mouse 記事本
2. Mickey mouse 銀包
3. Hello Kitty 相架
4. Mickey mouse 杯
5. Precious Moment 擺設
全部全新, 免費, 元朗西鐵站交收!

我的麥兜 collection, 已經佔用完一個又一個的大櫃了,
哈, 舊嘅又唔捨得掉, 新嘅已經好刻制盡量唔亂買, 但都有好多好好朋友送俾我呢,
如果第時生仔的話, 我相信我要將全部麥兜 pack 箱收埋先得咯, 否則邊有咁多位放嘢!

努力了大半天, 波比先生因落雨冇得踢波,
所以可以陪我去甜甜咖啡屋慢慢食個 lunch, 太開心~

Sweet cafe

沒有留言:

發佈留言