2009年4月30日星期四

高度戒備

因為 i/c 放緊假, 今日我臨時被召去開個 Ad hoc Swine Flu meeting,
因為我是 Department 的其中一位 infection control coordinator (感染控制協調員)

開會的全部都係最高級的護士長、病房經理同醫生, (只有我這小小的 small potato...)
講者講述一下而家事情的最新發展,
同埋作為一個 coordinator, 返去自己 dept 要好好教育同事應有的 infection control measure,
雖然而家仲未打到嚟, 但大家都做足最好的準備!

留意吓 WHO website -
What are the implications for human health?
Outbreaks and sporadic human infection with swine influenza have been occasionally reported. Generally clinical symptoms are similar to seasonal influenza but reported clinical presentation ranges broadly from asymptomatic infection to severe pneumonia resulting in death.

原來死因真係 pneumonia.......

近來行街都對咳聲痰聲好 sensitive, 嘩, 但仲係日日見到D 咳都唔遮住個口嘅人囉,
仲要係埋晒D 中年阿叔囉, 尋晚一個人去食樂園, 坐我對面個阿生又係咳唔遮住囉! 都黐黐地o架!!!!!
見到D 咁嘅人真係好嘔血, 或者下星期都係要自己戴住個口罩出街好D!

今日係一個好難得嘅日子, 因為 i/c 同老細都唔喺度, 放工後師弟就提議我哋幾個一齊影吓相!
哈哈, 冇諗過我哋會影 D 咁低 B 嘅相! 同埋師弟扮 electrolarynx 把聲真係好爆笑 XD!

由當初得師弟, 到我, 再有師妹, 再有鬼妹仔同事, 愈來愈多年青人,
返工感覺都開心咗好多~

沒有留言:

發佈留言