2009年4月20日星期一

陪老公重遊舊居

今日波比先生陪我一齊放大假, 咁難得兩個人都喺閒日一齊放假,
一定要做 D 平時做唔到嘅事~

我哋遊吓遊吓, 決定去波比長大的屋邨逛逛,
搭了西鐵, 喺南昌站轉 18 號巴士, 經過了深水埗一帶的舊區,
係放假, 先會有衝動咁拍拍照

深水埗的警署, 幾古色古香o架!

兜咗好耐巴士, 終於都到了!

波比先生帶我去齊佢的幼稚園及中小學, 仲有公園同商場




最後我哋仲喺大排檔食個 Tea, 好味過好多茶餐廳,
奶茶真的有濃濃的茶味, 西多士亳不吝嗇地塗滿花生醬,
望著那吹呀吹的牛角扇, 這都是我的童年回憶!

見到好多學生放學, 重重的書包同一袋二袋 PE 衫同飯盒, 令人懷念~
女孩的三五成群, 又有的一男一女似係保持距離但又走得充滿默契,
你猜我又估你的心意, 時不時流傳著他和她的緋聞, 這就是我們的中學年代~
忽然覺得自己好老了~

之後由何文田行落旺角, 冇乜人嘅街道行得份外舒服!!!
慢慢的行好景行教協行星際行金魚街~ 慢慢的 shopping 真寫意!

話說前日都有行金魚街, 見到一隻好好好可愛的兔仔,
一向都只看不買的我, 實在對那隻兔仔念念不忘, 有點一見即合的感覺,
所以諗咗兩日, 上網睇咗 D 資料, 考慮了自己有冇能力去照顧,
決定今日再去, 如果見到佢仲未賣出, 我就帶佢回家了!
去到呢, 仲見到佢呀! 不過再想了想, 恐怕始終會令波比先生不習慣,
所以最後都打消了購買的念頭喇~

我哋都係繼續每星期喺元朗, 喺旺角看看寵物店的動物仔,
開心一下就滿足了!
養小動物呢, 係一個承諾啊~

沒有留言:

發佈留言