2016年4月24日星期日

突如其來的沖繩生日之旅

十二月的沖繩遊記還未寫完,話咁快我們一家三口又去完沖繩返嚟!



今次去都好突然,
話說半年前已用 asiamiles 換了 24-28/4的福岡機票,諗住同小豬嘜去旅行慶祝生日
出發前個幾星期,熊本地震,餘震不斷,帶住 bb 實在唔敢搏,
於是想改機票去第二個地方,

17/4 打上 hotline, 暫時只可以 22/4或之前出發的機票免費改航點,
考慮了半日,都係改啦,都願意俾 10000 miles 做手續費改沖繩,
點知 CS 姐姐超好人,話幫我 hold 咗沖繩機位先,俾多兩日時間等睇吓會唔會改 policy可免費改先 confirm,

19/4 再打去,打了成個 lunch time 先有人聽,好幸運,CS 話個幾鐘前剛出咗新指引, 6/5前出發都可免費改機票,真係好好彩!!
不過怕小豬嘜頂唔順搭太耐飛機(其實係我哋頂唔順。。。),所以改了去最近的沖繩

咁短時間又去,會唔會冇嘢玩?
絕對唔會囉,因為上次根本真係冇咩玩過。。。

好好彩,港龍其實得星期日四六有機去沖繩,咁啱 match 到我哋本來的日期,保險同 wifi 蛋唔會浪費,
好好彩,book 了的 酒店都可 free cancellation,
好好彩,好順利地 book 了兩間沖繩酒店,係就係貴啲,但住落都讚揀得啱
好好彩,咁趕 book 車本來都超貴,三日要二萬幾円!
媽媽鍥而不捨地搵呀搵,終於搵到 orix 有個優惠, 28/4 或之前還車只需 14000円,哈太抵了!

一切都好順利地安排晒,我們出發了!

有了第一次旅行的經驗, 今次準備得好好多, 去得舒服好多了!

[執行李篇]
用返上一次的 BB 用品清單, 再加加減減,
有了上次的經驗, 帶少好多嘢, 因為知道有D 嘢帶到過去都唔會用

而家冇飲人奶, 相對要帶的水多咗, 帶了 4L 過去, 五日仲飲剩少少

[搭飛機篇]
今次都係揸車去機場, 冇上次咁正, 要泊二號停車場了,
到機場時小豬嘜仲瞓緊, 於是喺 T1 落客區放低了爸爸同行李, 諗住叫佢 check in 先,
平時 check in 睇 passport 就得, 原來幫 BB check in 一係要見到 BB, 一係要有埋張 e boarding pass 先得架,
好彩可以 forward 個 email 俾爸爸~
但又話佢一個人 show up check in 只可將行李落晒佢個名 (我都唔係好明….), 好彩兩件行李唔過 30kg, 地勤話夾硬幫我哋做喎……
下次都係帶埋 B check in 冇咁煩~

等小豬嘜醒咗, 去會合爸爸, 再去 Vison Data counter 攞wifi機,
因為本來係去福岡又冇揸車, 所以先會喺香港租wifi機, 但真係收得麻麻地…….
喺日本本地租的收得好好多!

之後就出境, 餵小豬嘜食飯飯,
其實此行去得成, 都要讚小豬嘜叻叻, 上星期病了, 如佢仲有咳咳我就諗住唔去了, 好彩佢出發前幾日已好返晒~
不過病了之後, 絕食, 應該係俾人餵藥餵到驚咗, 俾嘢佢食佢完全唔開口……
去旅行都驚佢唔食嘢就慘…….
好彩出發前一兩日開始肯食返嘢, 即使出發嗰朝好趕, 我都要煮好一壺有肉有菜有蛋的食物俾佢, 小豬嘜好乖乖食晒先上機, 媽媽都放心晒了!!! T.T

今次訂機票的 CS 好 helpful, 一早幫我哋劃定位,
回程坐到第一行, 去程應該是坐第五行 (因為佢話第一行冇晒),
不過好好彩, 我 online check in 時發現第一行冇人坐, 試吓改, 點知又改到了! 太好吧!
第一行前面的 leg room 當然闊好多,小豬嘜有時想落地企吓都得,
不過起飛降落時就唔可以有袋放地下, 成堆玩具奶樽食物就係咁攝晒喺我同爸爸個位度……

2.5小時的機程, 睇吓圖書, 玩吓玩具, 食吓餅餅, 睇吓Youtube歌仔 (特別鳴謝爸爸幫手 d/l), 冇扭過計, 就過了,
順利得令我感到難以置信!!!!!!

此行頭兩日住國際通附近, 所以冇揸車
尾兩日住北谷美國村先有揸車

一去到唔揸車的好處, 是唔洗折騰大半日後, 都仲要再攪成個鐘攞車
今次搭 monorail 去到牧志站, 十五分鐘就到,
好慶幸冇帶 bb 車, 因為小豬嘜又唔係好肯坐, 而我哋又要揹住佢又推住兩個 30吋已經好係嘢!

我們入住的 Daiwa Hotel (ダイワロイネットホテル那覇国際通り) 真係超正, 喺牧志站連住條天橋行兩分鐘就入到 lobby,
入口仲有個兒童玩具閣呢!
職員又送咗兩個吹 BB 俾小豬嘜, 佢鬼死咁鍾意!
市匿酒店的房間一定唔會大, 但係好整潔, 地方都夠用!

放低行李後,我哋又出發行國際通,
小豬嘜每次見到汽水機都要撳吓先肯走,因為平時姨婆常常帶佢喺樓下撳飲品呢
成條街勁多汽水機。。。
每次都停一停,真係好唔得掂。。。

見到舖頭前的狗公仔,又超鍾意,唔肯走

我們還未吃正式的午餐,雖然想去食暖暮拉麵,但嗰度太細又迫,其實好難帶住要落地走來走去的小豬嘜去。。。
於是去了康龍拉麵,都係一家好出名的拉麵店,當時得幾個客人,又有空位俾小豬嘜行吓,雖然我同爸爸要輪流食,但可以喺日本的拉麵店食到個麵,其實真係一個大突破了!



一路行,爸爸以前最鐘意喺食店試食,
估唔到今日,可以帶住個囡,一人一舊年輪蛋糕試食,真係好鬼 sweet

行行吓,見到有舖頭有魚魚,小豬嘜又睇得好開心啊

行到街尾,就係一間百貨公司,行了地庫的超市,又買了點食物

本來想行返酒店,點知一出百貨公司就落大雨,好個門口行幾步就去到 monorail 站,一落車行天橋就返到酒店,唔洗 dup 雨,又一次覺得呢間酒店好正!

沒有留言:

發佈留言