2016年4月26日星期二

2016 沖繩 - 名護動物園, Hotel Beach Tower

第三天,食完酒店早餐,我哋就 check out, 搭 monorail 去 DSF mall 攞車
去到俾啲勁誤導嘅 signage 老點,拎住兩大件行李遊花園。。。

去到 orix counter, 唔洗排隊,勁快攪掂!
今次租的車,可能會係 Note 或 Aqua,最後俾咗架 Aqua 我哋,太好了,因為個車尾箱大啲呢,同埋 hybrid 車好慳油

終於開始我哋嘅自駕遊了!
第一站係去名護動物園,因為嗰度有好多小豬嘜最鍾意嘅雀仔,又有豬呀狗呀羊駝呀,睇得小豬嘜好開心!



之後一兜返架車上少少,就係人人話沖繩必到 的 birthday 兒童用品店
佢啲衫仔真係靚過西松屋,但都貴啲
仲有餅餅呀,即食嬰兒食品呀,真係太多款了,之前小豬嘜未食固體,都未咁留意,
今次發現日本的嬰兒食物真係好正囉!
媽媽又掃了唔少啊!

跟住我哋去了對面的 Coco 咖哩屋食飯,
小豬嘜又食咗好多飯飯呢

跟住就去呢兩日住的 Hotel beach tower check in
呢間酒店在美國村海邊,住了望海的房間太正了
好 baby friendly, 入住時送了一大堆 bb 用品,有尿片,有齊唔同日本牌子可揀,早知我唔洗買
又有條裝奶粉,和光堂 bb 餅等等
酒店隔離有個溫泉世界,不過我冇浸呀,爸爸去了兩次,話唔錯喎

附近就有好大間 Aeon mall, 當晚就係喺嗰度買玩具,同超市買菜俾小豬嘜
爸爸唔知做乜腸胃唔舒服,呢晚就冇出去食了

沒有留言:

發佈留言