2016年4月25日星期一

2016 沖繩 - Naha Main place x 國際通

第二天,我們先到酒店的餐廳食自助早餐
帶住 b , book 連早餐的酒店 package 實在太重要,因為有蛋有包包有水果
每樣食少少,已夠寶寶半天的營養所需
一讚日本的豆腐真係好好食,好濃豆味,小豬嘜都十分愛吃
沖繩的超甜菠蘿,絕對是小豬嘜至愛,食咗四日,食到舔舔脷

我們去了附近的 24小時 Max Value ,即Aeon 超市買食物俾小豬嘜
我帶 bb 去旅行會有點堅持,唔會想攪到佢食唔到新鮮健康的食物
所以即使係麻煩都好,我都好堅持每日要有新鮮蔬果俾佢食,帶了砧板刀刨廚具一堆,再買埋個一人煮食爐,都在所不計
來到日本旅行,其實算方便,超市內有各色各樣的瓜菜水果,蔬菜好多已洗得好乾淨,蕃茄又甜又好味,我們這幾天都買了幾次煮俾小豬嘜食
我們又買過魚生去烚,只是病完仲有點拒食的小豬嘜唔多欣賞。。。

之後小豬嘜小睡,爸爸就好爽咁一條友去咗國際通的 Starbucks 歎咖啡
有了小豬嘜之後,爸爸真係犧牲晒呢啲優質生活,難得一個人的清靜悠閒,唔知幾時先再有

今日的唯一行程,就係去行商場,因為要買煲來煮小豬嘜的食物
搭兩個站 monorail 就到,好方便
去到電器店,竟然只有一款爐,仲都幾大個。。。
不過都要買啦

行玩具部,買了會行的小狗玩具,點知開頭玩時小豬嘜驚驚,笑死我
童裝部好多靚衫,但忍手留返去西松屋同 birthday 先買
最想買對波鞋俾小豬嘜,睇啱款又冇碼。。。
爸爸好期待同小豬嘜著親子 asics 波鞋呢

帶住小豬嘜行街,真係行得勁慢,好快已三點鐘,小豬嘜又要午睡。。。
好好彩暗到佢瞓覺,咁我哋終於有餐安樂茶飯食
我們去了吃吉列豬扒,是香港難找的美味
不過未食完小豬嘜就醒咗 (O 晒咀)。。。
起身我哋俾咗啲白飯佢食,佢真係勁鍾意食日本米



再行行超級市場,買了好靚的士多啤梨同食物就返酒店小睡了

跟住我哋再出發行國際通,帶了小豬嘜去牧志市場睇魚魚,又去埋驚安之殿堂睇魚魚
然後本來想食 Steak 88 牛扒,點知太夜已收工。。。
改去爸爸同事推介的 Sam's kitchen
因為已好夜又冇乜人,好似包場咁
廚師喺面前即製鐵板燒,味道唔錯份量又多
不過始終唔係和牛嘅級數,此行食唔到難忘的靚牛,還是有一點點的遺憾

回酒店我同小豬嘜當然要瞓
爸爸仲好好精力再去行驚安殿堂
第二朝見到佢買咗好鬼多嘢返嚟,真係服咗佢


沒有留言:

發佈留言