2016年4月10日星期日

2015 沖繩三人行 - 滑翔傘, 沖繩動物園, Aeon Mall

第三天的行程, 是先有個特備節目, 再去動物園, Aeon Mall, 返那霸取馬拉松選手包

波比先生生日, 媽媽湊住小豬嘜, 真係好耐冇機會行吓街, 所以買唔到生日禮物俾佢
於是就想俾個surprise佢: 神秘飛天之旅!

出發前已電郵約好了這間滑翔傘公司, 但一路都冇話俾波比先生聽
一早食完早餐, check out 了, 就揸車去到東岸的一個地方, 到了先話俾波比先生聽你而家要玩飛天傘呀, 好驚喜吧!
10000 Yen 玩 15 分鐘, 抵唔抵見人見智, 但帶住小豬嘜, 來到沖繩我哋又潛唔到水, 呢個可能係爸爸的唯一娛樂了!

去到個職員用英文簡單介紹了, 就著好裝備, 由教練陪同下, 爸爸chur一聲就飛咗上天喇!!
爸爸用 re 影咗好多相, 在天上看風景真係好正啊!
我同小豬嘜呀, 就喺沙灘度行吓, 同狗仔玩吓呀!
爸爸落返嚟, 都話好正呀!
















下一景點, 就係動物園 (沖繩兒童王國(沖縄こどもの国)), Tel: 098−933−4190
此行的景點都係為小豬嘜而設的,
媽媽雖然好努力地一早計劃好小豬嘜的作息同餵食安排, 但有時時間不易掌握,
在去動物園途中, 先發現因為車程遲了, 遲咗開奶, 唔知有冇餓親小豬嘜, 媽媽真係唔開心呢……..

到了動物園, 好好天, 好多動物睇, 不過D 大大隻嘅豬牛馬羊因為都唔係好郁, 所以小豬嘜其實冇乜反應…..
佢最開心的, 就係睇雀雀, 成大群雀仔又飛又游水, 睇得佢超興奮, 又拍手掌, 又好肉緊地大叫, 笑死我!!
動物園內, 仲有D 兒童機動遊戲, 媽媽第一次同小豬嘜坐旋轉木馬呀, 又係超開心 (不過小豬嘜唔知發生緊咩事 XD)
沖繩的十二月, 就算好曬都係出少少汗, 好適合帶小朋友戶外活動呢!
上次六月來, 熱好多呢!















動物園玩咗個幾鐘就走了, 因為小豬嘜要瞓覺了!
我們揸車去 Aeon Mall, 好多車位, 泊完就衝入商場涼冷氣,
又已經兩點幾, 我同爸爸都未食飯, 去咗食 food court, 食真係冇得講究架喇, 不過有個燒牛肉餐都真係幾好味!
Food court 太嘈, 好快小豬嘜就俾小朋友的叫聲嘈醒咗………….
我哋好快食完就去行Toysrus!!! 呢個都係重點行程呀!
喺嗰度又買了D 即食粥仔, 仲多款過西松屋啊!
好多玩具都好靚好想買, 但係個喼冇位啦………..
最想買架輕身 BB 車, 但冇我想買嗰款啊………..
買到件聖誕衫俾小豬嘜, 好靚好鍾意好開心!

呢個 Aeon Mall 係沖繩最大的 shopping mall, 但好可惜今次除了Toysrus, 我都完全冇機會行其他舖頭….
望住個超級市場好想入去都冇得入……..
點解? 因為小豬嘜未瞓夠呀….. 有D 扭眼瞓, 於是媽媽抱住佢, 坐喺商場的梳化椅度, 等佢好好的瞓返大半個鐘,
帶 bb 去旅行, 就係咁了……..
點解唔上車瞓? 呢個小朋友要好靜先瞓到囉! 一陣上到車一郁又醒返就大鑊了……..
呢個時候, 是爸爸的 free time, 去了日本的 QB 剪咗個髮 (哈, 喺香港湊囡湊到想去剪個髮都唔係易事….來到日本, 終於有點時間了)
又去了 Mont bell 行行, 買定聽日跑馬拉松的 gel~
以前去旅行, 最鍾意行動運用品店, 而家已冇呢支歌仔唱了……..
小豬嘜, 妳幾時大個, 可陪爸媽去行山呀?

呢個 mall 有個大魚缸, 又有魚魚睇, 小豬嘜又好開心呢!



小豬嘜瞓醒, 我們又起行了, 係要趕返那霸市, 波比先生要去取馬拉松的選手包~
回程又塞車呢, 沖繩的路成日都塞呢~

我們要去 JAL City Hotel check in 先, 第三四晚改了住這間在國際通上的酒店, 因為方便爸爸跑馬仔, 只需行就去到起點了, 我同小豬嘜又可以一落酒店就同到爸爸打氣!
呢間酒店, 喺跑馬仔日子, 貴到好過去搶, 以前嘅我哋, 一定唔會住囉…..

我開始有D 病, 又頭痛, 又好似傷風咁…….. 好唔掂…….
我同小豬嘜喺酒店休息, 爸爸就自己去了馬拉松會場攞選手包







夜D 時, 我已經超唔舒服, 要爸爸買晚餐返酒店食, 但係, 日本唔同香港, 食店都係冇得叫外賣的!!!!
爸爸買到的, 只係 Starbucks 的麵包……..
其實諗落都真係幾淒涼…….. 第一次去旅行去到病啦, 冇飯食啦, 下面成條街想行都行唔到啦………
我的第三日, 就係咁完了

沒有留言:

發佈留言