2016年4月27日星期三

2016 沖繩 - 行沙灘 , Shopping!!! x Aeon Rycom mall x グルメ迴轉壽司市場

第四天,又係酒店的早餐時間,
喺餐廳旁邊竟然養咗次隻馬騮仔同大海龜,咁都得?!
早餐食物選擇好多好正呀,仲有個 kids corner, 全是冇調味的白烚食物,超好呢

望住個沙灘同海食早餐,真係好正!
食完早餐,就同小豬嘜去行沙灘
小豬嘜第一次踩水水,點知有啲驚驚要爸爸抱
行沙灘冇抗拒,但又少少驚要捉住爸爸



小豬嘜小睡完,我哋就去了間沖繩麵店食午餐
酒店送了四張 600 yen 的 coupon, 喺美國村某啲舖頭可用
嚟咁多次日本,我都未喺度食過豬軟骨,原來真係有啲,炆得又稔又入味,好食啊

跟住我哋去咗睇 blog 有人推介的一個購物區, 揸車過去都係十五分鐘 (Tel: 098-942-8505 )
嗰度有 Uniqlo、Daiso大創、Aeon超市、SHOE PLAZA(鞋)、驚安の殿堂.
就係喺呢度, 我哋買到一對 asics 一對 mizuno 波鞋仔俾小豬嘜了, 超開心!

Daiso 就買了好多日用品呀, 同埋整 bb 飯糰神器, yeah~~~
呢幾間舖, 慢慢行真係可以行半日都得, 可惜小豬嘜唔耐煩, 爸媽只好快行快走啦



之後我哋就出發去 Aeon Rycom mall
去間間有吊床的 cafe 歎杯茶,咁啱小豬嘜瞓咗,我同爸爸難得的有抖吓嘅時間
不過唔係好耐,佢又醒了。。。
我哋上次來,趕到死,都冇好好行過
今次其實都係趕,不過起碼同到小豬嘜睇魚魚,行了 bic camera 同 好快睇了 Toysrus



我哋又趕住走喇,要去西松屋呀,最後血拼呢
不過近美國村呢間原來好細,上次嗰間好好多

呢啲就係此行買俾小豬嘜的戰利品喇, 其實都唔算好多咋~





好似冇咩做過,返到酒店已 七點?!
小豬嘜又瞓,醒來已九點幾
附近的食店好多已關門,爸爸好鬼失望,
點知呢個時候,媽媽想起睇 blog 見好多人推介一間迴旋壽司店グルメ迴轉壽司市場(グルメ回転すし市場),去到竟然仲開緊 (Tel: 098-926-3222 , 11am-10pm)
簡直係爸爸絕望中的大喜訊!

果然名不虛傳,食材新鮮,又多款,超超超好食, 太肚餓所以冇影相了,,,,,
我哋此行雖然去唔到漁市場,但嚟到呢度都真係好滿足,估唔到的幸運

沒有留言:

發佈留言